Gå til innhold

Your connection to the server has been lost - feil i router?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Jeg får hele tiden "Your connection to the server has been lost", før det kommer det gjerne opp "There is a problem with your connection" et par ganger før jeg blir avkoblet. Det funket helt fint på ByLAN, så jeg er rimelig sikker på at det er noe med internettilkoblingen min. Jeg har prøvd å restarte routeren, slå den av og på, og nå sist prøvde jeg å åpne de portene serveren kjørte på i routeren. Men allikevel blir jeg avkoblet. Jeg har en 3Com OfficeConnect 11g Cable/DSL Gateway-router.

Jeg har prøvd å følge guidene på PortForward, men uten hell tydeligvis. Er det noen som har en anelse på hva det kan være?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har trådløst nettverk, ja? Det ble *veeeeldig* mye mer stabilt da jeg skifta til ADSL og kablet modem... Sier ikke mer...

Skrevet

Nei, men den ser helt fin ut. Ikke noe skader på den eller noe. Kan bytte kabel da, prøve en annen for sikkerhetsskyld. Nei, bare jeg som er kablet, de andre er trådløs. Kan det være at linjen vår ikke tåler at to trådløse enheter, en trådet enhet og en IP-telefon er aktive samtidig?

Skrevet

jeg har samme problem som deg. noen ganger kan jeg spille lenge før jeg blir disconnect og noen ganger kommmer disconnect meldngen rett før jeg logger inn.

jeg vet ikke hva problemet er, andre online spill fungerer greit, som feks ut2k4, ut3 demo, wow osv

Skrevet

Jeg har også samme problem. Men jeg får kun opp "There is a problem with your connection" også lagger det skikkelig. Har ikke falt ut av spillet.

Kablet all the way her, ingen problemer ellers med andre spill.

Skrevet

jeg fant ut hva som er problemet. ikke installer beta patchen. jeg reisntallerte bf2142 og la inn den nest nyeste patchen og nå er alt stabil (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...