Gå til innhold

Half Life 2 Episode 2 er KONGE :) Inneholder Spoilere !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var noe jeg leste i et PC blad så jeg finner dessverre ingen link til det. Men det var et intervjue med Newell (tror jeg det var) angående neste steg i Half-Life serien. Ettersom jeg kunne lese var episode innholdet kun for å fordype innholdet i HL2 og historien. Det skal og vistnok være oppdelte team som jobber med de forskjellige episodene og Half-Life 3 skal vistnok være under utvikling allerede, dog dette er meget vagt.

Beklager at jeg ikke finner noe link på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal ta noen achievements, hva skal jeg begynne med? :p

Begynn på toppen.

Deretter ta med deg den jækla gnomen :wee:

Lag en save foran helikopterfighten og den siste silofighten. Spill vanlig etter dette, resten kommer av seg selv. Kanskej du må jakte litt for å ta de larvene, selv mangla jeg 11 når jeg var ferdig :(

Skrevet
Skal ta noen achievements, hva skal jeg begynne med? :p

Begynn på toppen.

Deretter ta med deg den jækla gnomen :wee:

Lag en save foran helikopterfighten og den siste silofighten. Spill vanlig etter dette, resten kommer av seg selv. Kanskej du må jakte litt for å ta de larvene, selv mangla jeg 11 når jeg var ferdig :(

jeg mangla 1 !

Skrevet

Noen andre enn meg som fant en av de gamle HEV chargerne i spillet ?

Er jo bare det gamle designet, men allikevel, synes slike ting er fine detaljer. Er forresten en i HL2 også, har ikke funnet en i HL2:EP1.

Så forresten også G-Man på broen du hopper over når du får bilen.

Skrevet

Jeg runna nettopp HL1. Og jeg la merke til disse andre personene med H.E.V draker som lå rundt om kring i slutten av spillet. De har på seg en hjelm. Helt sikkert mot stråling og beskyttelse.

Det virker jo ikke som Gordon har på seg en slik hjelm i noen av HL spillene. Han må jo ha blitt utsatt for stråling.

Fra alle bildene jeg har sett av ham, har han bare briller.

Skrevet
Noen andre enn meg som fant en av de gamle HEV chargerne i spillet ?

Er jo bare det gamle designet, men allikevel, synes slike ting er fine detaljer. Er forresten en i HL2 også, har ikke funnet en i HL2:EP1.

Så forresten også G-Man på broen du hopper over når du får bilen.

Ja, fant en i HL 2, men ikke i Ep. 2. Ligger en der du får gravity gun :)

Skrevet
Jeg runna nettopp HL1. Og jeg la merke til disse andre personene med H.E.V draker som lå rundt om kring i slutten av spillet. De har på seg en hjelm. Helt sikkert mot stråling og beskyttelse.

Det virker jo ikke som Gordon har på seg en slik hjelm i noen av HL spillene. Han må jo ha blitt utsatt for stråling.

Vi ser han jo aldri i selve spillet, så kan godt hende han har på seg hjelm.

Skrevet

Det gjør vi vel !

Vann\speil refleksjoner..

Skrevet

Det gjør vi vel !

Seriøst, jeg tror ikke alyx, Eli, å resten av gjengen ser på en fyr med svart visir på hjelmen og kjenner ham igjen som Gordon Freeman med en gang.

Uten hjelm blir han jo mer personlig.

Skrevet

Foressten, ja.

Episode 2 er helt fantastisk bra, heeelt fantastisk. Må jo selvfølgelig spilles av enhver med respekt for seg selv.

Det er så gøy når du sitter helt fast, og du finner ut hva du skal gjøre. Blir liksom litt stolt av deg selv når du skjønner det...

Kanskje litt kort, men til gjengjeld var det veldig god utnytting av tida som var.

Nå, ValvE. Hvordan skal dere toppe dette i neste spill...? :)

Skrevet
Tviler på at han har hjelm i HL2 ja, men i Xen verdenen i HL1 måtte han jo ha på seg hjelm, han er jo et helt vanlig menneske!

hvorfor måtte han ha på seg hjelm i Xen verdenen? Drakten er jo for å tåle stråling og slikt. han møter jo masse stråling i alle spillene.

I ep.2 kan ikke Alyx gå å hente bilen for hun må gjennom radioaktivt "gugg". Så vis Gordon ikke har hjelm, hvorfor er det så mye bedre for ham å gå der?

Skrevet

Vel det virker som om "gugga" kun er farlig hvis den er borti deg. Og man går jo aldri med hodet ned i den så han blir jo beskyttet på resten av kroppen pågrunn av drakta. Men Gordon blir jo skadet så drakten er ikke perfekt. Og i Xen så så man andre som hadde på seg HEV-suit og de hadde hjelm, men når jeg tenker meg om så må det jo være oksygen på Xen så da er ikke hjelm livsviktig..

Det gjør vi vel !

Nei, vi ser aldri refleksjonen til Gordon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...