Gå til innhold

60GB bundle, når synker den i pris?


kinx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om noen butikker som har disse 2 spillene og kontroll til 499kr nå for øyeblikket??

 

 

 

Droppet den 60gb versjonen og kjøpte 40gb PS3.

Fikk den i en butikk i stavanger sentrum, før de egentlig hadde lov til å begynne å selge den. Tror ikke vedkommende var klar over det. Fikk den for 3890,- MED en Blu-ray film, ikke verst deal vel :)

 

Motorstorm + R:FoM + Sixaxis til 499,- ;)

Lenke til kommentar
Vell, Sony skal slutte med 60GB versjonen og bare ha 40GB versjoen. Så alle butikker skal selge ut 60GB Versjonen til det er tomt og så få inn bare 40GB videre. Så jeg tror ikke den synker i pris du får klare deg ned en pris på 40GB versjonen på rundt 4000,- + et spill til 549,- :D

Seriøst? Hvorfor skal 60GB ut?

 

Flaks at jeg kjøpte 60GB starter pack på Mandag :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Dumt at jeg ikke sjekket denne tråden før jeg bestilte 60gb versjonen på komplett før helgen til 5990....

 

Ser ikke ut til at komplett har planer om å sette ned pris heller..

 

Har du fått den ennå da? Komplett er jo drittrege for tida til å sende ut varene sine...

 

Dessuten har du vel angrerett/returrett ved kjøp over internett i opptil 14 dager etter du har motatt varen.

Lenke til kommentar
Dumt at jeg ikke sjekket denne tråden før jeg bestilte 60gb versjonen på komplett før helgen til 5990....

 

Ser ikke ut til at komplett har planer om å sette ned pris heller..

 

Har du fått den ennå da? Komplett er jo drittrege for tida til å sende ut varene sine...

 

Dessuten har du vel angrerett/returrett ved kjøp over internett i opptil 14 dager etter du har motatt varen.

 

Den er mottatt og pakket opp allerede ja.. Jeg hadde hørt noen rykter om at 60gb skulle synke i pris så jeg forhørte meg med [email protected] før jeg bestilte. De hadde ikke hørt noe om noen prisreduksjon på 60gb modellen, så de hadde ingen planer om å sette ned pris.

Endret av rwd-drifter
Lenke til kommentar
Dumt at jeg ikke sjekket denne tråden før jeg bestilte 60gb versjonen på komplett før helgen til 5990....

 

Ser ikke ut til at komplett har planer om å sette ned pris heller..

 

Har du fått den ennå da? Komplett er jo drittrege for tida til å sende ut varene sine...

 

Dessuten har du vel angrerett/returrett ved kjøp over internett i opptil 14 dager etter du har motatt varen.

 

Den er mottatt og pakket opp allerede ja.. Jeg hadde hørt noen rykter om at 60gb skulle synke i pris så jeg forhørte meg med [email protected] før jeg bestilte. De hadde ikke hørt noe om noen prisreduksjon på 60gb modellen, så de hadde ingen planer om å sette ned pris.

 

Jeg tror fremdeles det skal være mulig for deg å bruke angrefristen din.

 

Se på denne siden:

 

http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/...rett_paa_varerb

 

(og det var visst 14 dager etter ordrebekreftelse, så du må evt. kanskje forte deg litt -- om det jeg tror stemmer altså).

Endret av psino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...