jvik Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Gidder ikke kjøpe en pakke med flere spill som jeg allerede har for å spille episode two, så jeg tenkte jeg bare skulle kjøpe den, men klarer ikke å finne dette på steam. Stemmer det virkelig at jeg *må* kjøpe spill jeg allerede har?
fatalicus Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Nei da. Så fort de nye spillene blir offisielt lansert på steam, som skjer en gang i løpet av dagen, så vil de bli tilgjengelig for individuele salg. Den eneste "fordelen" du ville fått ved å kjøpe hele orange box på forhånd (den har jo være tilgjengelig lenge), ville være at du kunne pre-loade spillene, og hvis du hadde noen av spillene i pakken fra før av, så hadde du spill du kunne selge/gi bort til venner.
TCi Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Er mulig å skaffe bare Episode 2 nå: http://steampowered.com/v/index.php?area=g...d=420&cc=NO Endret 10. oktober 2007 av TCi
saivert Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Også går dere glipp av Portal og Team Fortress 2. hahah.. prisen på Orange box er for Episode Two, Portal og Team Fortress 2. VALVe bare valgte å ha en pakke i butikken fordi dette var enklest og butikkene ville ikke ta inn en annen variant (den såkalte Black Box). Half-Life 2 og Episode One er derfor på kjøpet. Tror du seriøst du ville fått Orange Box noe rimligere uten disse spillene i pakka? Drøm søtt. VALVe er spillprodusent, ikke idiot. Kjøp orange box du. Du vil ikke angre. Dette er forresten diskutert til døde på steampowered forumet. Endret 11. oktober 2007 av saivert
tauromachine Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Flotte greier. Har null interesse for Portal og TF2
Deimos_Anomaly Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Vil absolutt anbefale å kjøpe Orange Box. Portal og TF2 er begge meget gode spill i seg selv. Og etter et par referanser i både Ep2 og Portal skal man ikke se bort ifra at historien i Portal blir flettet inn i HL universet
FLarsen Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 TF2 kan jeg forstå, men Portal? Da går du glipp av noe. Hvis du allikevel velger å skaffe portal, er det like greit å bare kjøpe orange box. $30 (ep2) + $20 (portal) = $50 (orange box)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå