Makri Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) ok, jeg begynner med mitt problem: det er vel egentlig ikke et problem men trenger svar! hvis man går på character summary (oversikten over alt div. som du aldri har bruk for bortsett fra å sjekke bounty) så står det en linje der: Artifacts found:0 og så har jeg funnet en bok som heter Tamrielic Lore, en oversikt over syke bra items som er forsvunnet og all den dritten der. er det disse artifacts de mener? eller er det andre? er artifacts brukbare av characteren? og hvor i heite huleste finner man dem? er megafrustrert etter masse leting rundt omkring men ikke no. trodde kanskje at The Grey Cowl var en, så gjorde alle Thieves Guild qs men neida. JEG TRENGER SVAR! Endret 9. oktober 2007 av makri
helto Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men tror nok det er større sjanse for å få et svar hvis du lager et eget emne på spørsmålet med en beskrivende tittel. For da er det større sjanse for at de rette folkene kommer inn på tråden din..
Kahuna Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Boka tamrielic lore beskriver ganske korrekt diverse artifacts. Ikke alle som er beskrevet i boka finnes i dette spillet men du skal finne flesteparten av dem hvis du leter godt. Du får en del snacks når du gjør deadric quests, tror de fleste der teller som artifacts... (ikke helt sikker da jeg aldri har fulgt så nøye med på den statistikken...)
Tommysp Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 er det elder scrolls: oblivion vi snakker om? vet om noien artifacts der ihvertfall
Makri Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 skriv om alle artifacts (hva de er, hvor man finner dem osv.) så hadde jeg vært mega happy. ja det er Oblivion, sorry glemte det.
Makri Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 (endret) YESS! der kommer mitt andre trenger hjelp fort spørsmål. jeg er lvl 16 acrobat. født under the thief. bruker glass bow med masse rare arrows og elven long sword sammen med den hvite hingst shield, og dark brotherhood armor som armor ellers black hand robes. skal nå begynne på main-story og kommer til Kvatch. isteden for å bli møtt av scamps kommer de jævligste greiene. flame atronachs, Clannfear, og Daedroth. er det noen som vet hvordan dette kan gjøres? med en gang jeg kommer ut av gaten blir jeg attacka av en representant fra de tre monstertypene og har sliti skikkelig og har gitt opp. lurer også på en ting til: når du har runnet spillet og får imperial dragon armor, er den heavy eller light? HJELP MEG Endret 9. oktober 2007 av makri
Tommysp Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Øst for Bruma ligger shrine of Azura. der skal du skaffe glow dust fra en will-o-the wisp( disse er overalt i nærheten) og så skal du snakke med alteret om kvelden. Da får du Azuras star. eneste artifacten jeg husker nå i farten men hvis du spør folk om "rumors" i byene gir de deg ofte hint om flere Shrines. Hva slåsse skillsene dine angår så skjønner jeg ikke rpoblemet ditt Har aldri hatt problemer med å drepe noen. Bruker Elven Longsword som er enchanted(tar 15pts ligthning) eller Daedra longsword med enchant(drain 30 armor pts). Eller har jeg black hand robe og hood, er vampyr og bruker noen ringer som du får en god stund ut i spillet
Kahuna Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 ...isteden for å bli møtt av scamps kommer de jævligste greiene. flame atronachs, Clannfear, og Daedroth. er det noen som vet hvordan dette kan gjøres? med en gang jeg kommer ut av gaten blir jeg attacka av en representant fra de tre monstertypene og har sliti skikkelig og har gitt opp. lurer også på en ting til: når du har runnet spillet og får imperial dragon armor, er den heavy eller light? HJELP MEG Så godt som alle monster du møter er 'levelled', noe som betyr at ettersom du blir tøffere så blir fiendene dine det også. For min egen del husker jeg en 'peak' rundt lvl15-17 før mitt eget utstyr sakte ble så rått at det ikke var noen motstand igjen fra lvl23 og oppover. Dette avhenger *veldig* av spillestil og hvor godt du kjenner spillet. Dragon Armor er både light og heavy men du får den typen du har høyest skill i.
Makri Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 nei, for når jeg går inn i Oblivion Gaten så kommer det en daedroth som attacker meg. 5-6 slag=dø så er det som regel clannfear som jeg sliter mot fordi de også hitter sykt bra på meg og jeg klarer dermed egentlig ikke å opprettholde HP noenlunde. flame atronach=dead on sight for meg som bruker bue for det meste
Tommysp Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Men jeg har også et lite problem... I Miscarand (det er en ayled ruin...) når du skal finne Great welkynd stone(hovedquest) så finner jeg ikke ut hvordan jeg skal åpne gaten som slipper deg videre inn... Har gjnnomsøkt hele den den første delen av miscarand men finner ikke ut noen måte å åpne den på. Noen tips?
Stonemeister Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Men jeg har også et lite problem... I Miscarand (det er en ayled ruin...) når du skal finne Great welkynd stone(hovedquest) så finner jeg ikke ut hvordan jeg skal åpne gaten som slipper deg videre inn... Har gjnnomsøkt hele den den første delen av miscarand men finner ikke ut noen måte å åpne den på. Noen tips? Den er der, du har ikke lett godt nok. Den er langt borte ifra døra, men på baksiden av veggen lengst borte fra døra i den store salen. Det er to saler, skilt av to små veggseksjoner, du skal i den salen som døren ikke er i, også må du gjennom noen ganger og lignende for å komme på baksiden av veggen. Husker jeg sleit litt med dette selv. Du finner sikkert svaret på uesp.net om dette ikke var godt nok.
magneman Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hei, har et spørsmål. Jeg fikk oblivion i går, og lurer på hvordan man lvler. Det står jo at man må få opp major skillene for at man til slutt lvler, men hvordan får jeg opp dem skillsa igjen?
Tommysp Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Bare spillså går skillsene opp og når de har gått opp mange nok ganger får du level( da står det at du burde finne et sted å medtere pådet du har lært)
magneman Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Ok takk, men føler at det går veeeldig tregt, holdt på med noen få små quester, og skal frakte han sønnen til kongen til et tempel eller noe nå. Synes at det er litt rart at jeg bare er lvl 1 enda da men.
Tommysp Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 du trenger ikke gjøre main questene med en gang, det er haugevis med andre quest som inneholder masse slåssing. Og hvis det er et quest du lurer på... Sjekk her!
Dvil Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Du må sove for å levle.Hvis du har gått opp nok skills vel og merke.Tror det er 10 x major skills du må gå opp før du levler.Har ikke spilt dette på lenge så hukommelsen er litt dårlig...
magneman Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Har skill 41 eller noe i blades, hvis jeg skal gå opp i blades, må jeg bare angripe og sånn da eller?
Dvil Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Har skill 41 eller noe i blades, hvis jeg skal gå opp i blades, må jeg bare angripe og sånn da eller? Hvis du har blades og bruker sverd går du opp ja,har du i tillegg heavy armor og blir truffet x ganger går du opp i skills på dette også osv
magneman Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Synes man går opp i lvl fryktelig tregt i Oblivion... Spilt det ganske mye i 2 dager nå og er bare lvl 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå