Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare et tips, ikke en fasit. Jeg meldte meg inn i 6 klubber, og fikk gavekort for 1 av dem en dag og 5 av dem samtidig neste dag. Men kan godt hende metoden til daruu funker godt den også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte disse for mitt siste gavekort av 9:

1 stk. DVD Heia Tufte

1 stk. DVD Epic Movie

1 stk. DVD Hjemme alene 4

1 stk. DVD Hjemme alene 2

1 stk. DVD Hjemme alene 3

1 stk. DVD Sunshine

Morra mi har meldt seg inn i 3, så skal jeg få kanskje 1-2 gavekort fra hun :D

Skrevet (endret)

1 stk. DVD Heia Tufte

1 stk. DVD Epic Movie

1 stk. DVD Sunshine

All form for kritisk tenkning forsvinner visst som dugg for solen nå det er gratis. :b

Endret av Skarstad
Skrevet

1 stk. DVD Heia Tufte

1 stk. DVD Epic Movie

1 stk. DVD Sunshine

Håper du har brukt de 8 andre gavekortene på litt bedre filmer :p

Skrevet
Bestilte Alene hjemme filmene siden da har jeg alle, og egentlig så tenkte jeg ikke når jeg bestilte. :p

Hehe.. 1'ern og 2'ern er jo koslige da. Men nr 3 og 4 er nedturer :(

Skrevet

Ja, 1-2 er jo veldig gode filmer. Elsker dem og blir ikke samme jula uten de 2. Men de andre er for dårlig. Men like greit å bestille dem så jeg har alle når jeg får det gratis og ikke viste hva jeg skulle bruke det gavekortet på.

Skrevet

Jeg har ikke noen forhåpninger om at det kommer før på onsdag. Det tar jo ca. 1-3 virkedager og jeg registrerte meg på lørdagskvelden.

Hvor lang tid tar det ca. før de får sendt filmene?

Skrevet

2-3 dager, de sender de ut i deler. Haha, virker som de bare har påføyd den der "Gjelder bare en klubb" og ikke gjort noe mer, kanskje de håper folk ikke skal prøve å melde seg inn i flere for å få gavekort.

Skrevet

Da begynner bestillingene å finne veien frem til postkassen dere.. Rome S2, Planeten vår, Batman Begins special ed., Hamilton (for å bruke opp gavekortet), Vent litt av Jason, og en bok av Ingvar ambjørnsen. Har fortsatt bestillinger for 5-6000 på vei. =)

Skrevet

Lenge siden de ble "sendt"? Mine ble sendt den 16, altså 6 dager i morgen. Håper de kommer frem da. Genialt hvis jeg får filmer hver dag :D

Skrevet
Tre av mine ble sendt 17 og krysser fingrene på at jeg får dem i morgen at jeg får noe å se på og noe i postkassa :p

Alltid hyggelig å komme hjem fra en hard dag på skolen og finne filmer som venter på deg i postkassen. :)

Skrevet

Tok mellom 10 og 12 dager for min del, men jeg er bare glad til, jeg får tross alt gratis filmer og bøker kostnadsfritt levert hjem til min egen postkasse. :)

Skrevet

Da fikk eg epost om at bokklubben har sendt prison break sesong 2 og kingdom of heacen blue ray. Samt at de ikkje har fått rocky balboa inn på lager ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...