Gå til innhold

Brukt X-box 360?


illmatic.

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg vurderer å kjøpe meg en x-box 360, men jeg vil ikke legge så mye penger i det.. Derfor ser jeg etter en brukt. Men hva er forskjellene på de ulike modellene?

Er det ikke HD på alle? Og hvor stor disk har jeg egentlig bruk for? Hvis jeg kjøper en uten flash/mod for å spille sikkerhetskopierte spill, hvor mye må jeg ut med for å ordne dette?

 

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox 360 Premium ligger mellom 2500-3000 kr, der har du det du trenger.

Flash/mod er ikke så veldig vits å kjøpe vis du har tenk å spille online.

 

Min personlig mening er kjøpe orginal spill:) for mere og mere spiller kommer mere med online del for achievements.

Achievements viser hva du har klart å gjøre i spille til andre, her kan du se oversikten over xbox360 achievements

Endret av Morixm
Lenke til kommentar

Gå på finn.no elelr qxl.no og finn en som har fått tre røde ringer eller noe lignende, de blir solgt for en hundrings eller to.

Når du da får den sender du den inn til Microsoft, og får en splitter ny tilbake.

Da trenger du bare og kjøpre en HDD og en kontroll og du har en 360 til ca 1400kr.

Lenke til kommentar
Gå på finn.no elelr qxl.no og finn en som har fått tre røde ringer eller noe lignende, de blir solgt for en hundrings eller to.

Når du da får den sender du den inn til Microsoft, og får en splitter ny tilbake.

Da trenger du bare og kjøpre en HDD og en kontroll og du har en 360 til ca 1400kr.

9662988[/snapback]

De bør jo ikke ha brutt forseglingen da... Skjønner ikke hvorfor folk skal gidde å selge en død boks på finn/qxl når de ikke gidder å sende den inn til MS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...