Gå til innhold

MSI KT4 ULTRA-FISR


McThomson

Anbefalte innlegg

Jeg har vurdert å kjøpe et nytt hovedkort. Jeg har bestemt meg får å kjøpe et MSI KT4 ULTRA-FISR hovedkort. Kortet har et VIA KT400 chipset. Jeg lurer på om det er bedre å kjøpe et hovedkort baset på nForce2, men jeg har et bra skjermkort fra før. Skal jeg kjøpe et MSI KT4 ULTRA-FISR hovedkort eller et hovedkort basert på nForce2? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror at nForce har bedre ytelse, men er ikke 100% sikker...

skulle du satse på nForce IKKE kjøp denne:

artikkel_ingress.jpg

<klikk på bildet :yes: >

PS: hvis du trykker på bilde så kommer du til testen som bemerker at det er et dårlig kort for å si det mildt...

Her er konklusjonen merk deg alle minusene... A7N8X Deluxe fra ASUS er verdt å se på... og kanskje kjøpe...

Lenke til kommentar
tror at nForce har bedre ytelse, men er ikke 100% sikker...

skulle du satse på nForce IKKE kjøp denne:

artikkel_ingress.jpg

<klikk på bildet :yes: >

PS: hvis du trykker på bilde så kommer du til testen som bemerker at det er et dårlig kort for å si det mildt...

Her er konklusjonen merk deg alle minusene... A7N8X Deluxe fra ASUS er verdt å se på... og kanskje kjøpe...

 

Hardware er ikke så veldig proffe så de veit ikke hvor bra dette kortet egentlig er!!!! :rofl:

Jeg har dette kortet selv og er storfornøyd..kortet funker helt topp..Jeg har et miditower og ALLE kablene strekker til!!! :rofl:

det eneste er at ATX pluggen er plasert veldig dumt!! noe ASUS har klart og styre unda!!

Her er en link til noen som veit hva de snakker om: http://www.hardocp.com/article.html?art=NDE0

og:[/url]http://www6.tomshardware.com/mainboard/20021111/nforce2-05.htmlhttp://

 

mvh stefan

Lenke til kommentar
Hardware er ikke så veldig proffe så de veit ikke hvor bra dette kortet egentlig er!!!! :rofl:  

Jeg har dette kortet selv og er storfornøyd..kortet funker helt topp..Jeg har et miditower og ALLE kablene strekker til!!! :rofl:  

det eneste er at ATX pluggen er plasert veldig dumt!! noe ASUS har klart og styre unda!!

Ærlig talt, kom ikke her å si at det er bra kort, jeg vet da faen meg hva jeg uttaler meg om. Det SUGER sjønner du? dritt dårlig!!! du nevnte atx'n, den er plasert på et MEGET dumt sted (ledningen kan sperre for cpu vifta), det er TO lan brikker og EN lan port (totalt tåpelig spør du meg), i tillegg så har de vist at de kan skifte ut den "orginale" lyd brikke og i stedet har de satt inn en cmedia. og alt dette kaller du bra??????

det er hva jeg kaller et 100% RÆVA kort

for å blande litt økonomi inn i dette:

prisen på dette kortet vil bli ca 1700kr når den kommer ut mens en Asus A7N8X Deluxe/GD koster 1411kr.

Konkusjon kjøp ASUS!

Lenke til kommentar

ernie85 skrev:

"Ærlig talt, kom ikke her å si at det er bra kort, jeg vet da skitt meg hva jeg uttaler meg om. Det SUGER sjønner du? dritt dårlig!!! du nevnte atx'n, den er plasert på et MEGET dumt sted (ledningen kan sperre for cpu vifta), det er TO lan brikker og EN lan port (totalt tåpelig spør du meg), i tillegg så har de vist at de kan skifte ut den "orginale" lyd brikke og i stedet har de satt inn en cmedia. og alt dette kaller du bra??????

det er hva jeg kaller et 100% RÆVA kort

for å blande litt økonomi inn i dette:

prisen på dette kortet vil bli ca 1700kr når den kommer ut mens en Asus A7N8X Deluxe/GD koster 1411kr.

Konkusjon kjøp ASUS!"

 

Kan bare slutte meg til hans mening!!!

 

jovi

Lenke til kommentar
Hardware er ikke så veldig proffe så de veit ikke hvor bra dette kortet egentlig er!!!! :rofl:  

Jeg har dette kortet selv og er storfornøyd..kortet funker helt topp..Jeg har et miditower og ALLE kablene strekker til!!! :rofl:  

det eneste er at ATX pluggen er plasert veldig dumt!! noe ASUS har klart og styre unda!!

Ærlig talt, kom ikke her å si at det er bra kort, jeg vet da skitt meg hva jeg uttaler meg om. Det SUGER sjønner du? dritt dårlig!!! du nevnte atx'n, den er plasert på et MEGET dumt sted (ledningen kan sperre for cpu vifta), det er TO lan brikker og EN lan port (totalt tåpelig spør du meg), i tillegg så har de vist at de kan skifte ut den "orginale" lyd brikke og i stedet har de satt inn en cmedia. og alt dette kaller du bra??????

det er hva jeg kaller et 100% RÆVA kort

for å blande litt økonomi inn i dette:

prisen på dette kortet vil bli ca 1700kr når den kommer ut mens en Asus A7N8X Deluxe/GD koster 1411kr.

Konkusjon kjøp ASUS!

 

Du klare ikke finne på noe annet en det som står i testen spm hardware har funnet ut av a??

Bare fordi hardware syntes kortet er dårlig(ikke 100% RÆVA)

betyr ikke det at det er helt ræva...har du lest de andre testene jeg linka til? det burde du!!

og cmedia lydbrikken er ikke så totalt ræva som hardware skal ha den til og være(6.1) og det med knitring i høttalerne kan være en veil som er bare på det hk`et...!mitt cmedia lydkort knitrer ikke!! :lol: Har selv et eget lydkort!

Så ikke kom her og si at dette kortet er bare noe dritt, for det er det f`en meg ikke!

sier ikke at ASUS er dårlig men 7NJS er like bra ytelses messig!!

 

m(ikke)vh stefan

Lenke til kommentar

Du klare ikke finne på noe annet en det som står i testen spm hardware har funnet ut av a??

Bare fordi hardware syntes kortet er dårlig(ikke 100% RÆVA)  

betyr ikke det at det er helt ræva...har du lest de andre testene jeg linka til? det burde du!!

og cmedia lydbrikken er ikke så totalt ræva som hardware skal ha den til og være(6.1) og det med knitring i høttalerne kan være en veil som er bare på det hk`et...!mitt cmedia lydkort knitrer ikke!! :lol:  Har selv et eget lydkort!

Så ikke kom her og si at dette kortet er bare noe dritt, for det er det f`en meg ikke!

sier ikke at ASUS er dårlig men 7NJS er like bra ytelses messig!!

 

m(ikke)vh stefan

jeg finner bare et par ting som er bra på kortet og det blandt annet er fargen og S-ATA'n, ellers så er det jævlig dårlig kvalitet... Chaintech er MEGET forskrudd i hodet. det er greit at DU (det sier mye om deg...) er fornøyd med kortet, men du MÅ inrømme at det er jævlig tåplig å ha to brikker, men bare en lan port, også skifte ut en lydkortet med et c-media.... joda det er en 6.1, men det hjelper ikke når den på papiret er et x antall ganger dårligere enn den orginale, Dolby'n, og på toppen av det hele atx'n.... jeg rister MEGT oppgitt på hodet og sier: "det er en syk verden vi lever i"

si hva du vil, men jeg kommer uannsett til å mene at det er et dårlig kort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...