Collina Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 La denne tråden på feil plass først, no er den vel på riktig stad. Først vil eg sei at eg ikkje har så voldsom peiling på data. Einaste grunnen til at eg er registrert her, er for å få hjelp om eg lurer på noko. Så var det sagt. For nokre dagar sidan lasta eg ned Powerarchiver, og eg angrer bittert. Den fungerte berre sånn halvveges her (klikka 9/10 ganger), og eg har derfor fjerna programmet. Problemet er at Winrar har klikka fullstendig etter at Powerarchiver vart installert for for første gang. Dette høyrest kanskje ut som noko det vil vere lett å løyse, men eg klarar ikkje det. Får ikkje avinstallert WinRar (står at det er skrivebeskytta, men det er jo LØGN!), og når eg prøver å installere på nytt, så kjem den samma meldingen om igjen. Så: -Korleis bli kvitt WinRar? Evt: - Korleis reparere WinRar? Evt: - Fins det noko anna program som kan pakke opp rar-filer? Vil gjerne unngå å formatere. Vil også gjerne slippe løysinga som går ut på å knuse dataen med ein rett høgre og nokon velplasserte spark.
Lukilock Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Systemgjenoppretting, skal vel duge til dette.. Du finner den under tilbehør-->system-->Systemgjenoppretting. Sempron
p@ge Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 prøv å fjerne winrar med RegSeeker ( evt i safe mode ) find i registery>>huk av for alle Hkey>>search for " winrar " og fjern hake for " backup before delition ". http://www.hoverdesk.net/freeware.htm lykke til
Collina Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 Systemgjenoppretting, skal vel duge til dette.. Du finner den under tilbehør-->system-->Systemgjenoppretting. Sempron 9658403[/snapback] Prøver no. Fekk satt det tilbake til 1. oktober, noko som hjalp litt. Men eg får ikkje skifta til 27/28. september, slik som eg vil! Eg får ikkje skifta månad på den oversikten. Prøver å klikke på pilene der (står under "Hjelp" at det er det ein gjer for å skifte månad), men det skjer ingen verdens ting. Veit du dette også, kanskje? Eller eventuelt nokon andre som veit det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå