Comprade Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Noen som vil bli med å booste oss selv i Saints row ved hjelp av Kingpin-glitchen? Hvis dere ikke vet hva det er: Gather 6 of your buddies from Xbox Live and make a lobby forGangsta Brawl. Then start the game and after 10 seconds or the first kill have your entire team quit except for you. Finish the game Win/lose it doesn't matter just finish the match and your Trueskill Rank will shoot up. This is how it should work. Game: 1 lvl 1 to lvl 17 Game: 2 lvl 17 to lvl 21 Game: 3 lvl 31 to lvl 27 Game: 4 lvl 27 to lvl 29 Game: 5 lvl 29 to lvl 35 End result is 5 games that give you kingpin and all the other ranking achievements. Noen som blir med? Etter fem runder er dere 150 GP rikere De som er med (Gamertags): - Comprade. - PixlFace. - Chaz0r. - Laland360 n0n. - Lakuspakus. - Legend Mutlu. - Amored. Når: - Idag (søndag den 7.) Endret 7. oktober 2007 av Comprade
Pixl. Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 oooohh... 150 GS.. jeg er med GT: PixlFace add meg.. kan i dag(søndag) men ikke Såååå mye i uken som kommer.. så prøv og få det til i dag
Comprade Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Tjukk: Ikke etter 5 runder. Bare en om gangen. Men dette her går kjappere enn hvis vi skulle ha gjort det individuelt Pixlface: Jeg skal prøve Endret 7. oktober 2007 av Comprade
Chaz0r Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er med litt i kveld, litt i morra og litt på tirsdag(Grunnet skolen begynnger igjen..) Just give me time and a place.. xD GT: Chaz0r
Pixl. Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 i kveld hadde vært najs.. er det ok for alle da?
Laland Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 i kveld hadde vært najs..er det ok for alle da? 9654755[/snapback] Funker phet for meg. Orker ikke så lenge, though. Blir 4 dager lan fra imorra, så må sove plenty idag!
Bandana Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er med. Mitt gamertag er: Legend Mutlu Bare å adde meg så tar vi dette når som helst!
Comprade Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 Du er lagt til. Mangler en til nå, så bare å joine.
Comprade Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 Da kunne Amored spille også, så nå har vi nok spillere Skal vi si klokken 7 idag?
Comprade Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 Til dere som ikke har sett det: Vi har flytta tidspunktet fra 7 til åtte, da det passer bedre for Chaz0r
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå