Gå til innhold

spillpc som takler 1900x1200


hondapower

Anbefalte innlegg

Jeg var så lur å kjøpe meg en dell 2407wfp for en stund siden . Er ikke helt fornøyd med ytelsen men bildekvaliteten er kjempebra. dessverre er det visst ikke mulig for mitt system å kjøre på maks oppløsning til denne skjermen så da trenger jeg visst å oppgradere. Den sliter ganske mye på mohairborne siden jeg må sette alt til medium og bruke 1280x1024 oppløsning mens bioshock går på 1600x1200 eller noe... merker at cpuen går på 100 prosent hele tiden så det er vel der flaskehalsen sitter. har en opteron 175 som går på 2.7 ghz sammen med 2 gig minne og 7900gt kort. Synes da at det bør være nok til slike spill , kanskje det er skjermen som gjør at jeg synes at det går trengt ? Lurer på q6600 prosessor nytt hk og kanskje nytt grafikkkort. Bør jeg vente til over nyttår eller holder det oppsettet til oppløsningen på nyere spill ut neste år om jeg kjøper det nå?

 

 

edit : ingen som vet? Er det noe vits å investere i bare nytt skjermkort eller blir resten av systemet flaskehals? setter pris på svar...

Endret av hondapower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...