Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg spiller na en Dwarf hunter pa Frostwhisper, og raiding aktiviteten pa serveren er ganske liten, sa jeg tenkte pa a transfere til en annen server. Er det noen som har noe forslag til gode servere for endgame raiding, med seriose raiding guilder som ikke er fult av 14 aringer som skriker pa ventrilo.
AngUisH Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Al'Akir, Grim batol, shattered hand (full av svensker) balnazzar, tarren mill....
nazrm Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Hva definerer du som "en god server for endgame raiding"? Kan jo alltids finne guilder med seriøse raidere som ikke skriker på vt, men det er ikke alltid resten av serveren er like god.
John Keats Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Ikke gå Grim Batol alliance! Aldri sett så mange fjortiser og idioter og lite skilla folk som det finnes der!
henrik_er Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Kan anbefale Stormscale, der holder jeg til. En del guilds med finfin raidprogress
Yavel Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 jeg har spilt på mange servere, og grim batol som horde er konge. masse britter og skotter der som er voksene og alderen er ganske høy. stromscale er grei nok men masssssse svensker som er fryktlig frekke i kjeften. aggamagan er til og holde seg unna nesten ikke folk og de som er der klager bare.
jlek Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Kan anbefale Stormscale, der holder jeg til. En del guilds med finfin raidprogress 9647600[/snapback] Som en annen bruker her på forumet sa om SS; 50% svensker, 50% grekere, 90% idioter. Før man migger til SS, ta en titt på stormscale.org. Har akkurat migget tilbake til Kazzak etter 3måneder på SS. Skulle aldri ha forlatt gode, gamle Kazzak<3.
Whiteshit Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Er vel endel end-gaming på sylvanas, men fallgruva innbiller eg meg er stor mellom dei voksne guilda, og dei "litt" mindre voksne guilda. Ville anbefalt Laughing Skull og guildet "Epiunion" om dei no får drill på ting igjen. Har hatt litt kluss og var nærmast oppløst. Men om dei kjem seg tilbake på bana igjen, så er det uten tvil den mest voksne guilden eg veit om. Greit nok...dei er vel ikkje i Black Temple enda kanskje, men Gruul og slikt skjer jo, og kara var lenge på farm før klusset. Søk før du migrerer riktignok.
Zelda_ Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Plz ligg unna frostmane. Vi er den beste serveren i verden progress wise. Men vi er syyykt full atm. Server lag hele tiden :S
Heart Break Kid Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Plz ligg unna frostmane. Vi er den beste serveren i verden progress wise. Men vi er syyykt full atm. Server lag hele tiden :S 9649706[/snapback] En spiller fra eller til gjør fint lite vil jeg tro.
Frohman Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 En spiller fra eller til gjør fint lite vil jeg tro. 9650047[/snapback] Dessverre er det mange som har den holdningen...
jlek Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Plz ligg unna frostmane. Vi er den beste serveren i verden progress wise. Men vi er syyykt full atm. Server lag hele tiden :S 9649706[/snapback] Jaha, er vel litt off-topic, men dette stemmer vel ikke. Nå vet jeg ikke helt hva du mener med best "progress wise", men hvis vi går utifra flest world firsts, flest guilds i bt/hyjal eller som huser guildet som har kommet lengst på det nåværende tidspunktet, så ligger ikke Frostmane på 1. plass i noen av kategoriene.
Ildflue Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Silvermoon har jo mange rå'e guilder i mange skalaer. Sjekk ut realm forumet for guildlister etc med progress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå