Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre i "dødtid" på lan?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Gjør som jeg gjør grab mobilen film deg selv gjøre noe sykt!!^^ legg det ut på facebook. så får du respect :p

Film at du headbanger til en stygg sang eller no :p men egentlig skall det ikke bli for mye dødtid på lan då :p då er det vell er litt dødt lan.. :!: menne jaja, Min død tid oppstår når pcen min oppnår 80grader celsius og jeg må bære den ut i snøen for og kjøle den ned :p (dette sjedde faktisk :p) jaja =). Hehe kos dere på Lan :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har en for og unngå dødetid på lan og en og gjøre på dødetid i lan. starter med førstnevnte.

 

Sette på et raskt og passe crazy fps(jeg satte på halo3) Spill med en kamerat på en oppkoblet Xbox 360 og sett høytalerne på fullt. det blir litt av en stemning der på en stund.

 

Sette på en cracked postal 2 og ja, Postal 2 sier seg selv. Det blir fin underholdning spes i multiplayer.

Ellers før alle er kommet koble opp det meste du kan av eksterne harddisker og konsoller og tilbehør så har du noe og gjøre.

Lenke til kommentar
Hei.

Det er ofte at jeg ikke har noe å gjøre på lan såkalt dødetid, noen som har forslag på hva jeg kan gjøre?

Skal på 2 netters lan på mandag, og det blir nok ei stund der jeg ikke har en dritt å gjøre.

:p

 

 

se på japser som leker human tetris på youtube eller ventrilo harassments

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...