Gå til innhold

H & M klær noe bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Du betaler stort sett for merket som står balpå buksa.

9657666[/snapback]


Du har altså prøvd bukser fra ekslusive merker, som fort koster noen tusen, og sammenlignet med billige bukser til noen veldig få hundrelapper, og du fant altså ut at den eneste forskjellen var merkelappen? hmm.gif

9657690[/snapback]


Nei, det har jeg ikke.
Men regner ikke med at han som skall bruke 1300 på klær skall ha franske designerklær..

Jeg tenker på Kappahl vs J&J inv_biggrin.gif
Lenke til kommentar

Kvaliteten på J&J-gensere er i hvert fall til å grine av. Jeg har (hatt) tre gensere i mitt liv derifra, to av dem tålte vel fire vask... Men dyrere er ikke nødvendigvis bedre - en poco loco genserjakke ble ekstremt stygg og krøllete rundt glidelåsen etter få vask også, og en genser av samme merke ble også stygg raskt. Jean Paul er jo også bare dritt.

 

J&J har en del t-skjorter og gensere som ser bra ut, men genserne er forbruksvare. På H&M kan man kjøpe hansker, enkle longsleeves, og ettellerannet man finner om ser greit ut. Buksene er vel ikke å anbefale. Støtter forslaget om å handle på salg jeg. 1300kr for en bukse er drøyt, men når man får to for 1000 er det slett ikke verst.

Lenke til kommentar

Å men i fettættin noen av Buksene på Stayhard var kule men alltfor dyre for min økonomi :/

 

Sitter her i en bukse kjøpt på H&M deilige, passer min stil og ikke dyre :)

H&M har endel fint syns jeg, bare man ser litt og kanskje mixer litt for å gjøre det litt mer spesielt og unikt.

Endret av samebob
Lenke til kommentar

Ikke sant. Spørs alt etter hva stil man kjører.. Vil man ha en army

bukse finner man ofte det billig på army/jakt sjapper..Sparkjøp kan

også ha noe man liker (faktisk!)

 

Ellers er det tilbud jeg slår til på, ser jeg gode tilbud kjøper jeg.

Og da får du merkevare til gode priser..

 

Og passformen kan være like bra på ei bukse til 50, som ei til 1500

(no kidding!!)..

Lenke til kommentar
Hvis du finner en bukse til 50 kroner som har like god passform som en til 1500, så er du utrolig flink.

 

Jeg fant en til 99, 50 kroner, da skal du nesten shoppe dameklær. Er det bare jeg som synes jenter har mye mer fornuftig pris på klær? Ser liksom alt mulig til 30, 50, 99, 150, 200 kroner. Det er godt mulig jeg bare har inntrykket av det siden jeg ikke er inne i selve butikken, men snarer spaserer forbi.

 

PS! buksen jeg fant til 99 kroner var satt ned fra 1200.

Lenke til kommentar

Bukser klarer jeg ikke finne på H&M, men jeg skygger ikke unna. For min del er det som har noe å si at jeg føler meg komfortabel i buksene pluss at stoffet må virke sterkt nok og at sømmene ikke ryker.

 

Jeg er generelt kresen på bukser og kan finne på å lete i flere timer før jeg finner en modell jeg liker. T-skjorter er mye lettere, gensere bruker jeg veldig lite. Men du skal da lett finne en god bukse til mellom 600 og 900 kr :wee:

 

Boxere kjøper jeg på Dressmann, fordi jeg synes MAN-boxerne er veldig gode. Sokker er forbruksvare, og kan kjøpes de fleste steder. Nike og Marwin har gode sokker som ikke er alt for dyre. Hvor du får kjøpt dem er jeg søren ikke sikker på. Ullsokker er Ullvang uten tvil :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...