eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Hei Jeg lurte på hvordan man sikter og skyter på RE4?Jeg finner det ikke ut :!: Er det bedre å styre med musa enn å spille med tastaturet?
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 :!: se i kontrollpanelet? 9641469[/snapback] Har det ikke... Har mistet det tror jeg :!:
TronDoZY Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 DU brukter piltastene og skyter på CTRL. Du kan også laste ned patch som gjør at du skyter med musa. men den suger. Det er nettopp dette som gjorde at jeg ikke orket å spille lenger en til de drar inn i kirken for første gang...(ca. 10 min gaming tid -.-)
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 DU brukter piltastene og skyter på CTRL. Du kan også laste ned patch som gjør at du skyter med musa. men den suger. Det er nettopp dette som gjorde at jeg ikke orket å spille lenger en til de drar inn i kirken for første gang...(ca. 10 min gaming tid -.-) 9641557[/snapback] Skal man holde CTRL inne? Så kommer det sikte opp ell`?
TronDoZY Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Kanskje noe med holde inne ALT og trykke CTRL, eller noe sånt CTRL+ENTER. Husker ikke, men det var noe i den regionen, kan også hende at RIGHT SHIFT, blir brukt til noe Endret 5. oktober 2007 av TronDoZY
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Kanskje noe med holde inne ALT og trykke CTRL, eller noe sånt CTRL+ENTER. Husker ikke, men det var noe i den regionen, kan også hende at RIGHT SHIFT, blir brukt til noe 9641609[/snapback] Right?Høyre? Får det ikke til
Brian Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Var det ikke RE 4 som var en omtrent direkte konvertering fra konsoll? mener jeg så en spilte det på pc, og så kom det opp masse konsollknapper du skulle trykke på for å gjøre ditt og datt. Og da måtte du bare sitte der å gjette på hvilken pc knapp som var riktig
OlaOlablakken Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Hei Jeg lurte på hvordan man sikter og skyter på RE4?Jeg finner det ikke ut :!: Er det bedre å styre med musa enn å spille med tastaturet? 9641059[/snapback] Hva står det i manualen ?
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Fikk det til Det var sikte med SHIFT og skyte med enter Men har et annet problem Har kommet til en liten landsby så står jeg å glaner i en kikkert Hvordan kutter jeg ut å se i kikkerten?
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Går det ann å lade før man går tom for skudd? Hvordan gjør man det da? Hvordan saver jeg? Må jeg treffe ¨på sånn skrivemaskin eller kan jeg save når jeg vil?
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Nå klarer jeg ikke mer Kommer til et sted der de "zombiene" slepper en stor stein etter meg... Så må jeg trykke på "3" som er enter Etter en stund kommer det at jeg skal trykke på "5" og "6" eller "1" og "3".. Hva er dette? Endret 5. oktober 2007 av eminem1
capy Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 hehe, du skulle gått for konsollversjonen:) det er helt elendig porting av dette spillet. det er vel kommet en patch som hjelper MYE. har du lastet den ned?
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 hehe, du skulle gått for konsollversjonen:) det er helt elendig porting av dette spillet. det er vel kommet en patch som hjelper MYE. har du lastet den ned? 9642335[/snapback] Tror ikke det.. Hvor finner jeg den Hva gjør/hjelper den? Konsollversjonen? Er det den som heter Mouse Support
icedragon1990 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 hehe, du skulle gått for konsollversjonen:) det er helt elendig porting av dette spillet. det er vel kommet en patch som hjelper MYE. har du lastet den ned? 9642335[/snapback] Tror ikke det.. Hvor finner jeg den Hva gjør/hjelper den? Konsollversjonen? Er det den som heter Mouse Support 9642349[/snapback] :!: høres ut som et jævla styr å spille dette på pc :!: konsollverson er playstation og nintendo for eksempel.
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 hehe, du skulle gått for konsollversjonen:) det er helt elendig porting av dette spillet. det er vel kommet en patch som hjelper MYE. har du lastet den ned? 9642335[/snapback] Tror ikke det.. Hvor finner jeg den Hva gjør/hjelper den? Konsollversjonen? Er det den som heter Mouse Support 9642349[/snapback] :!: høres ut som et jævla styr å spille dette på pc :!: konsollverson er playstation og nintendo for eksempel. 9642385[/snapback] Er jævla mye styr Har funnet ut hat Shift er "5" Men finner ikke ut hva 6 er
icedragon1990 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 hehe, du skulle gått for konsollversjonen:) det er helt elendig porting av dette spillet. det er vel kommet en patch som hjelper MYE. har du lastet den ned? 9642335[/snapback] Tror ikke det.. Hvor finner jeg den Hva gjør/hjelper den? Konsollversjonen? Er det den som heter Mouse Support 9642349[/snapback] :!: høres ut som et jævla styr å spille dette på pc :!: konsollverson er playstation og nintendo for eksempel. 9642385[/snapback] Er jævla mye styr Har funnet ut hat Shift er "5" Men finner ikke ut hva 6 er 9642397[/snapback] :!: :!: :!: :!: finner dere ikke manual på nettet heller?
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Jeg som har IQ på 0 klarer ikke det Gidder du ell?
Anbefalte innlegg