Snorrere Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Detta er muligens det kjekkaste spelet eg noken gong har spelt. Men til min store fortvilelse virka ikkje CD plata då eg skulle installere det i somar. Sikkert grunna røff behandling uten cover i ei skuff i eit par år. No treng eg litt hjelp av dåke. Eg har prøvd alt eg maktar å klare å finne dette spelet. Både via torrents og sider der du kjøper spel. Amazon.com hadde nokre eksemplar, men då eg la til i handlekorg viste det seg att dei var unavailable. Play.com hadde ikkje. Heller ikkje direct2drive.com Har bladd gjennom utallige torrent sider, på diverse språk. uten noko hell. Har lasta ned store Tycoon pakkar, men heller ingenting der. Om noken har detta spelet liggande, Vær så snill og send meg ein privat melding. Eller helst ein lyd på mail, [email protected] Eg er villig til å betale pengar for å få henda på dette spelet igjen. Tittelen i Europa er Pizza Syndicate. Meinar den amerikanske er Fast Food Tycoon. Mvh, Sondre Aas Selle.
Kimelimm Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Du kan prøve bruktmarkede her, der får du sikkert svar
Jankee Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Stenges kjøp og salg skal ikkje i forumet, bruk bruktmarkedet til slikt.
Anbefalte innlegg