Gå til innhold

Vista oppdateres


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

I dagens oppdateringer finner jeg ikke denne KB941649, det nærmeste jeg kommer er KB941651. Det er var jo mange som klaget på KB941649. Så er dette de samme oppdateringene?

 

Videre så ser jeg at KB941833 er med i dagens oppdatering.

 

Kilde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
quote fra guru3d forumet:

 

"installed, restarted vista

 

vista doesn't boot anymore."

 

 

Dette har visst skjedd flere stykker :cry: Er litt skeptisk til å teste alle oppdateringene :hmm:

 

KB941649 er den eneste som gir noe mening for meg i alle fall. Håper det ordner trådløse spikes, så slipper jeg å bruke Vista AntiLag :yes:

Styr unna den KB941649 , den ødela vista :cry: hos meg, måtte gjenopprette via install DVD-en til Vista og velge "repair".

 

I sin nåværende form bør den ikke komme på windows update, de bør reparere oppdateringen først! :nei:

Lenke til kommentar
quote fra guru3d forumet:

 

"installed, restarted vista

 

vista doesn't boot anymore."

 

 

Dette har visst skjedd flere stykker :cry: Er litt skeptisk til å teste alle oppdateringene :hmm:

 

KB941649 er den eneste som gir noe mening for meg i alle fall. Håper det ordner trådløse spikes, så slipper jeg å bruke Vista AntiLag :yes:

Styr unna den KB941649 , den ødela vista :cry: hos meg, måtte gjenopprette via install DVD-en til Vista og velge "repair".

 

I sin nåværende form bør den ikke komme på windows update, de bør reparere oppdateringen først! :nei:

Ja jeg "reset" PC-en men den stod på en hel halv time. Jeg observerte også harddisk lyset, den gjentok samme ting om og om igjen. Som er et tegn på lopp, så regnet med noe hadde gått galt. Hører noen sier den tok 1 time å patche, så lenge har jeg aldri opplevd en patch ta. Som andre også sa, de bør si fra hvis det tar ekstra lang tid.

 

Jeg fikk tips om oppdatering da explorer crashet, og feil rapporteringen anbefalte den. Jeg burde kanskje ta det den sier med en klype salt, gjør ihvertfall det nå! :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...