Gå til innhold

Ps3, aktivering av wma og søke igjennom filer?


Post_Mortem

Anbefalte innlegg

Er det muligheter for å søke på noen måte i det hele tatt eller må man bla igjennom alle filene for å finne det man leiter etter?

Tenker spesielt på musikk.

Har koplet til et bluetooth tastatur, og det funker på samme måte som kontrollen at jeg kan bruke piltastene til å gå opp,ned,høyre og venstre...

 

Skulle gjerne visst om det var en søkefunksjon som gjorde det enklere å finne frem sanger...

 

 

Og hvorfor i helv*** må ps3 absolutt kople seg til nettet for å kunne aktivere spilling av wma?

har ikke mulighet for å kople til med kabel og trådløst kan man jo bare glemme da det ikke funker...

 

Betyr det da at jeg må flytte ps3 til der jeg har kabel, drasse med meg tv og sitte der for å aktivere mulighet for å spille av wma filer, for så å bære det tilbake, eller er det noen annen mulighet?

 

Har oppgradert til 1.93

 

 

På forhånd takk for svar fra en meget frustrert ps3 eier :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hvorfor i helv*** må ps3 absolutt kople seg til nettet for å kunne aktivere spilling av wma?

har ikke mulighet for å kople til med kabel og trådløst kan man jo bare glemme da det ikke funker...

9638552[/snapback]

 

Hvis jeg ikke tar feil står WMA for Windows Media Audio og sony har sikkert ikke fått lov til å inkludere det som standard så det må lastes ned eller noe.

Lenke til kommentar
Og hvorfor i helv*** må ps3 absolutt kople seg til nettet for å kunne aktivere spilling av wma?

har ikke mulighet for å kople til med kabel og trådløst kan man jo bare glemme da det ikke funker...

9638552[/snapback]

 

Hvis jeg ikke tar feil står WMA for Windows Media Audio og sony har sikkert ikke fått lov til å inkludere det som standard så det må lastes ned eller noe.

9638852[/snapback]

Mitt forslag er at de betaler lisens per avspiller, og bruker den funksjonen til å telle over hvor mange som egentlig bruker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...