Gå til innhold

CS Source i Vista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt ny datamaskin, og har installert Counter-Strike Source på denne. Men når jeg går inn på en server, til og med Offline, hakker det noe helt utrolig. Tror ikke systemkravene skal være noe problem, og jeg finner ikke feilen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og hvordan PC er det du har da?

9636537[/snapback]

Står i brukerinformasjonen hans:

Windows VHP Intel Pentium dual-core T2080 Intel GMA 950

160 GB 2GBRAM 224MBVRAM.

Har du tenkt på å kun bruke én kjerne til spilling? Husker det har vært mange her på forumet som har klaget på elendig ytelse etc, og da har problemet som oftest vært at spillet har kjørt på to kjerner (eller noe).

Jeg vet ikke helt hvordan man konfigurerer dette, da jeg ikke har dualcore-prosessor _ennå_ (imorgen :love: ), men det er helt sikkert noen andre som kan svare deg på dette :)

Skrevet

Intel GMA 950

der er problemet...

Har nok samme bærbar som deg, CS source går ikke på det integrerte systemet.

Hold deg til vanlig CS du :D

Skrevet
Intel GMA 950

der er problemet...

9636718[/snapback]

Unikt nok fikk en venn av meg det til å virke i går, da det egentlig fungerte feilfritt uten hakking. Han skrev inn en kode, på *cstrike/cfg/exec...Det var gøy, men i dag opplevde jeg så klart et nytt problem; Steam ville ikke loade...Får opp feilmeldinga "error: Steam is already running. You may only run one copy of steam at the time".

Noen som har hatt samme problemet, og som vet hvordan man fikser det?

Skrevet
Intel GMA 950

der er problemet...

9636718[/snapback]

Unikt nok fikk en venn av meg det til å virke i går, da det egentlig fungerte feilfritt uten hakking. Han skrev inn en kode, på *cstrike/cfg/exec...Det var gøy, men i dag opplevde jeg så klart et nytt problem; Steam ville ikke loade...Får opp feilmeldinga "error: Steam is already running. You may only run one copy of steam at the time".

Noen som har hatt samme problemet, og som vet hvordan man fikser det?

9644981[/snapback]

jeg har hatt det samme problemet og jeg gikk bare inn på oppgavebehandling også inn på prosesser og der sto Steam å kjørte (selv om det ikke gjorde det). Da var det bare å ta "avslutt prosess" også kunne jeg kjøre steam igjen.

Du kan også re-starte pc-en, det funker også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...