Gå til innhold

The Experience: Ingen lyd på etv


sjurtf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både eTV og NRK har slitt med kameraer, streaming og annet siden LANet begynte, i sanne Murphy's Law-tradisjon. Det jeg kan forsikre dere om er at vi alle jobber hardt med å få alt til å fungere, og vi setter stor pris på forståelse og tålmodighet fra dere. Jeg skulle gjerne ramset opp absolutt alt som har gått galt, streiket eller blitt levert for sent, men dette blir et raskt innlegg før jeg går tilbake til å forsøke å fikse problemet.

 

Det er bare å følge med videre, det kommer mye spennende fremover. :)

 

 

edit: Stikko: Frustrasjonen din er forståelig, men hvis du får til å vise disse lydbildene live til en sal med over 1000 mennesker i tillegg til live streaming ut på nett, så ønsker vi svært gjerne at du sender inn søknad til neste eXperience. Mange av oss stiller uten kompetanse eller erfaring, kun en interesse, ståpå-vilje og fritid som vi ønsker å bruke på å tilby et tilbud som vi tror kan glede mange.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar

Vi jobber alt vi kan, både med å få lyd på sendingen, som i utgangspunktet er en smal sak, og resten av de tekniske problemene. Alt utstyret er lånt og mesteparten kom ikke i hus før onsdag.

Dere som har arrangerte noe før veit at ting som er lånt må testes grundig på forhånd. Vi planla å bruke mandag - tisdag - onsdag på denne jobben. Men alt utstyret kom ikke før kl 1800 på onsdag. Derfor brukte vi hele natt til torsdag på å fikse utstyre.

 

Det dere opplever er et resultat av for lite testing, derfor vil det også bli bedre utover uka. Vi skal bruke tiden etter sendingene og frem til morgendagens sendinger på å feilsøke og reparere utstyret.

 

Til dere som opplever hakking hjemme kan det ha noe med linken her. Alle som kjører torrent suger til seg båndbredde. Streamen er i ganske stor og kjøres ut med unicast, dvs det krever mye båndbredde. Internet her går video rent.

Lenke til kommentar

 

edit: Stikko: Frustrasjonen din er forståelig, men hvis du får til å vise disse lydbildene live til en sal med over 1000 mennesker i tillegg til live streaming ut på nett, så ønsker vi svært gjerne at du sender inn søknad til neste eXperience. Mange av oss stiller uten kompetanse eller erfaring, kun en interesse, ståpå-vilje og fritid som vi ønsker å bruke på å tilby et tilbud som vi tror kan glede mange.

9644069[/snapback]

 

Haha, der fikk jeg meg en latter :!:

 

Nei, for all del - jeg skal ikke klage, og beklager at jeg var litt kvass med tungen (tastaturet). Har holdt på med lignende arrangementer selv, og veit hvor hektisk det kan være når alt som kan gå galt, går galt. Dere skal nå ihvertfall ha kudos for innsats, så satser jeg på at ting fikser seg etterhvert :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...