Mathiasman Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hallo. Har innstallert Bf2 på nytt nå, pga innstalering av Vista. Men når jeg prøver å koble til en server nå får jeg feilmeldingen "CD-key not valid". Mildt sagt ekstremt irriterende, nå som jeg nettopp har satt meg ned på ByLAN. Hva kan jeg gjøre? Har ikke delt CD-keyen min med noen andre.
Fritz0r Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Sjekk at I/1, S/5 og O/0 ikke er blandet, få med en som har BF2 til og sjekke at du har skrevet riktig.
Mathiasman Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Ja, da jeg innstallerte Bf2 reagerte ikke innstalleringsprogrammet. Kan det være noe med Vista?
Fritz0r Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 har hørt at andre har hatt problemer med BF2 og Vista, men det skal være fullt kompatibelt. forhørt deg med support gutta der da? kan være de har noen tips.
Mathiasman Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Slettet Bf igjen, fjernet alt fra registeret. Så får vi se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå