Zced Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Så kan noen fortelle hvilken class jeg burde velge? Og eventuelt fortelle litt om den classen. Og Professions da Endret 1. oktober 2007 av Zced
Alastor Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Og den som starter med offtopictrolling her får DENG av meg.
Kuldesjokk Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) hvis du ser i stickyen her inne så er det en fin guide til alle classes... Skal se om jeg kan finne deg en link... Edit: her har du linken (her er klikkbar) Foreslår at du leser der og finner den klassen du synes virker mest spennende, ta så å lag en post om professions her eller i forumet til den klassen Edit2: litt rar setning fra min side.. Endret 4. oktober 2007 av Kuldesjokk
Schjellin Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Og den som starter med offtopictrolling her får DENG av meg. 9633980[/snapback] Jeg vil ha deng, men men. Du får gjøre som Kuldesjokk sier, lese litt om alle classene og proffesions.
Kuldesjokk Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hvis det er din første char kan mining/herbalism kombinert med skinning gjøre at du får en fin kapital, heller ta og skille et annet proffession senere, men hvis du er som meg og er profession hore så tar du noe som passer klassen og i tillegg virker spennende.
NuckChorris Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 DU burde lese om hver enkelt klasse samt prøve dem før DU bestemmer deg. Ikke velg en klasse fordi noen andre synes den er moro eller fordi noen andre synes den er best i PVP eller PVE. Henger meg på resten. Les og prøv deg fram til du finner den klassen du synes er mest moro å spille.
Kuldesjokk Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Edit: Moderator ville visst ikke ha noe som helst OT... Men kan nevne at en klasse som kan tanke eller heale er enklest å skaffe seg gruppe med... Men da er du ofte bundet til dette på 70... Endret 4. oktober 2007 av Kuldesjokk
Alastor Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 For å utdype littegranne, så er denne tråden rett og slett et resultat av at jeg splittet ut trådstarters førsteinnlegg i den andre tråden.
Lacim Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Warlock. Sett 24/37/0 som endelig mål, og se hvor lett spillet kan være. Foreslår tailoring og jewelcrafting eller enchanting. Lag undead om du vil spille horde, gnome om du absolutt må være alliance.
Kuldesjokk Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Warlock. Sett 24/37/0 som endelig mål, og se hvor lett spillet kan være. Foreslår tailoring og jewelcrafting eller enchanting. Lag undead om du vil spille horde, gnome om du absolutt må være alliance. 9636230[/snapback] Problemet med det der er jo hvis han hater caster eller DPS class... Kanskje han liker å heale alt og alle? Eller bli slått på av tjue mobs og overleve (AoE paladin) Foreslår heller at han finner en klasse han synes virker spennende, levler til rundt tjue, liker han det fortsetter han, hvis ikke finn en ny klasse...
Bjonski Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Warlock. Sett 24/37/0 som endelig mål, og se hvor lett spillet kan være. Foreslår tailoring og jewelcrafting eller enchanting. Lag undead om du vil spille horde, gnome om du absolutt må være alliance. 9636230[/snapback] Warlock ble for min del veldig kjedelig og ensidig etterhvert.. Jeg levlet til 54 før jeg gikk lei.. har aldri vært fan av caster-class, men men... Hadde jeg startet med WoW i dag ville jeg gjort følgende: 1. Lest om klassene, hva slags våpen/armor de bruker og hvilken rolle de har i en gruppe. 2. Valgt noe kult (Gnome Female er rett og slett _ikke_ kult). 3. Hørt på meg selv, og bare meg når det kommer til valget. 4. Spill.
Lacim Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Problemet med det der er jo hvis han hater caster eller DPS class... Kanskje han liker å heale alt og alle? Eller bli slått på av tjue mobs og overleve (AoE paladin)Foreslår heller at han finner en klasse han synes virker spennende, levler til rundt tjue, liker han det fortsetter han, hvis ikke finn en ny klasse... 9636243[/snapback] Siden han spør på måten han gjør, ser jeg ingen grunn til å drøfte eventuelt begrunne mitt forslag. Velger han warlock får han en meget lett levlingsprosess. Dersom vedkommende misliker klassen, vil han trolig oppdage det på et tidlig tidspunkt, og da er det ikke verre enn å starte på nytt.
Tmz Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Kan anbefale warrior, min warrior er level 41 nå, dritgøy. Tåler mye å slår hardt, de er steingode i pvp og i tillegg har de en viktig rolle i pve som tank, morsomste jeg har levlet av rogue, mage og warrior. Som professions ville jeg tatt mining/blacksmithing so m warrior, da kan du lage deg dritbra våpen i level 70.
Lmthaman Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Kan anbefale warrior, min warrior er level 41 nå, dritgøy. Tåler mye å slår hardt, de er steingode i pvp og i tillegg har de en viktig rolle i pve som tank, morsomste jeg har levlet av rogue, mage og warrior. Som professions ville jeg tatt mining/blacksmithing so m warrior, da kan du lage deg dritbra våpen i level 70. 9639331[/snapback] et par ting. levling prossesen etter lvl 40 ish er ganske kjedlig opp til 60 som warrior. crafting proffesion under levling av første char er som bare å kaste alt gullet i søpla. bedre å levle med mining/skinning. lagre det man trenger av matrialer til en proffesion boost på lvl 70 og selge resten på ah. gjør man det på en god måte bør man i hvertfall ha ca 1,5-2K gull på lvl 70. dog klarer man å tanke, så kan det bli mye instance levling. warriors som klarer å tanke lvl 10-60 blir fort verdsatt, og du kan være sikker på at du får group invites igjen.
Lacim Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Warrior er så vanvittig dårlig å levle med. Alle andre klasser vil gi deg kjepp og vel så det, iallfall før du blir 60. Det er et bra valg dersom du har anledning til å skaffe brukbart gear når du når 70, men det er ikke noe jeg vil anbefale til en som skal starte for første gang.
fjeddiu Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Start druid da kan du gjøre alt, melee dps, ranged dps, healing, tanking..
Kuldesjokk Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Warrior er så vanvittig dårlig å levle med. Alle andre klasser vil gi deg kjepp og vel så det, iallfall før du blir 60. Det er et bra valg dersom du har anledning til å skaffe brukbart gear når du når 70, men det er ikke noe jeg vil anbefale til en som skal starte for første gang. 9641182[/snapback] warrior er ikke så dumt det Greit nok ikke veldig gode mot elites, men genialt gøy å spille, lett å skaffe gruppe til ting og du får en class som er gøyal i pvp, men jeg vil at han skal finne det han liker så foreslår fortsatt at han leser litt om de forskjellige og tester ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå