Gå til innhold

Battlefield 2 ranking problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det har seg sånn at jeg er Staff Seargent eller noe på Battlefield 2, og er en halv cm unna å bli Gunnery Seargent, MEN, problemet er at jeg har holdt på drittlenge, og ikke kommet meg nærmere neste rank i det hele tatt!

Kompisen min har det samme problemet, men han har spillt mer enn meg, og har høyere ranking..

Er det noe spesielt jeg må gjøre for å oppnå høyere ranking?

Råd settes pris på..

På forhånd, takk x)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gi det litt tid så kommer den sikkert, En venn av meg måtte vente i en uke før han fikk sin så den kommer sikkert :p Og vist vennen din er Master Sergeant og ikke kommer seg til First Sergeant, har nok han ikke alle Badgene fra før av som han trenger å få før han går opp i Firt Segeant, dermed kan han ikke gå opp i ny rank.

http://www.online-gaming-forums.com/BF2_Ranks_Badges.html

Scroll ned til First Segeant

Endret av RedSniper
Skrevet

Hmm, jeg har spillt kun på ranked servers jah ^^

Men saken er den at jeg spillte i ca en uke og fikk ikke noe fremmgang, og så ventet jeg no måneder og spillte noe annet, og nå har jeg spillt nesten uke til, men fremdeles ikke noe fremmgang :S

Skrevet
Legg ut link på spilleren din da

9638447[/snapback]

Hvordan da? :S

Spiller'n heter: Shikima-san

btw, vet noen om en måte å forandre spiller-navnet sitt på uten å måtte starte på nytt? xD

Skrevet

Omg, er mulig at brukeren min bare ikke ble oppdatert, jeg klagde til EA, og "plutselig" hadde jeg gått opp i rank >_<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...