Gå til innhold

Mere Casemods, ble det bra?


Anbefalte innlegg

fikk i dag pakka mi fra 3dfxcool, satte igang med en gang jeg kom innafor døra. lurer på hva dere syntes om resultatet, skulle egentlig også hatt på en Dragon Etch men etter og ha fiklet med det drittet i 10 minutter klikket det for meg så jeg ødla hele skiten. :evil:

 

Men iallefall her er resultatet av det jeg har gjort:

 

bilde1

bilde2

bilde3

bilde4

bilde5

bilde6

 

noen av bildene er sikkert nesten like og noen viser ikke casemodden en gang, jeg la ut alle bildene jeg tok av kabinettet jeg. men jeg anbefaler og ta en titt på nr 5, den er best.

 

mvh Anders :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BTW: er du fornøyd med den viftestyringa? Så jo j***g tøff ut!

 

Ja jeg er fornøyd med den, den tar kab viftene helt ned til lydløst uten at de stopper. men jeg får ikke cpu vifta langt nok ned syntes jeg, men den ligger jo på 46dB på 12V så den må en DEL ned for og være stille.

men jeg har en zalman fanmate liggenes så jeg kobler den på og drar den ned til ca 10v på den så styrer jeg resten med rheobusen hvis dere forstår. da blir det perfekt! :D

Lenke til kommentar
Til alle som sier jeg skal rydde i kablene:

 

:evil: JEG HAR JO GJORT DET :evil:

 

Dette er bilde av et kabinett som nesten er ferdigrydda!

Du og jeg har visst forskjellige meninger om hva som er ryddig eller ikke :D

 

PS: har du bilder fra før du rydda? Jeg vil gjerne se hvordan det så ut da :-)

umulig for meg og rydde så bra, det går jo ikke ann.

herer et bilde hvor det er litt ryddet, før hadde jeg klaser med kabler hengenes overallt. jeg syntes mitt er ryddig nok nå :)

 

 

Forresten: nå har jeg slengt på en Zalman fanmate på cpu'n og stillte den inn så jeg kan stille fra lydløst og oppover på rheobussen! fy f*en det er PERFEKT! *elsker pc'n min*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...