Gå til innhold

Den Store Crysis tråden! :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd jeg ikke har god nok pc til å teste Crysis, 6000kr kasta ut av lommeboken på denne dritpcen, da får jeg heller nøye meg med alle dem 3 konsollene jeg har siden denne PC-er suger mongo til 6000kr som jeg synes er mye peng

Skrevet (endret)

faens "invalid code" greie på registreringen da klarte ikke å komme igjennom før jeg kom hjem :( ødela sjangsen min

(tar gjerne imot en kode hvis noen har)

Endret av AndyF
Skrevet (endret)

Hvilken internett leverandør har dere som får god hastighet på torrent? Selv bruker jeg telenor og ligger mellom 2-5 kB/sec. Ikke akkurat noe å rope hurra for...

Endret av elf_man
Skrevet (endret)

Det ser ut som de har gitt ut maks antall keys nå.

Dere som var 2late kan håpe på en til batch, hvis ikke kommer Singeplayer demoen 26 oktober :)

Endret av whipslash
Skrevet

jeg krøp til korset og betalte 18 kr til fileplanet. så var den nede på 10 minutter^^ Grafikken var litt buggete. men er jo en beta tross alt. Kjørte alt på full guffe. nesten hakkfritt :)

Skrevet
jeg krøp til korset og betalte 18 kr til fileplanet. så var den nede på 10 minutter^^ Grafikken var litt buggete. men er jo en beta tross alt. Kjørte alt på full guffe. nesten hakkfritt :)

9619463[/snapback]

Jeg gikk lei jeg også og ble subscriber. For drøyt å vente i en evighet på torrents eller public server, hehe.

Skrevet

NEEEI! Damn! fikk ikke tak i :( kjøpte subscriber account og helt ny PC for dette spillet), og har allerede klienten. Er det noen utrolig snille forumbrukere som vil gi sin key til meg? Jeg kan skrive et dikt til den som gir meg en key :laugh:

Skrevet

9619463[/snapback]

Jeg gikk lei jeg også og ble subscriber. For drøyt å vente i en evighet på torrents eller public server, hehe.

9619496[/snapback]

18 kr for å bli subscriber? Trodde det var dyrere enn som så, forplikter man seg med abonnement med trekk hver mnd. el. lignende da eller?

Skrevet (endret)

9619463[/snapback]

9619496[/snapback]

18 kr for å bli subscriber? Trodde det var dyrere enn som så, forplikter man seg med abonnement med trekk hver mnd. el. lignende da eller?

9619685[/snapback]

FilePlanet - Monthly more info $6.95

bomma vel med 18 kr. blir vel heller 38 kr :p

Endret av MallRaT
Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Til dere som klager over ytelsen. Det blir mye bedre etterhvert i de neste patchene. Samme med bugs. Har vært med siden første stund og jeg må bare si ytelsen har steget med 30+ fps siden første build. Forferdelig mange bugs er også borte. Så la nå være å klag på det. De skal jo enda lansere flere builder som garantert får enda bedre ytelse og mindre bugs.

Håper ordet beta sier dere noe...

Endret av medlem-105082
Skrevet

Ahrg! Rakk ikke beta, hva er dette for en open beta som blir closed med en gang?? Er det tilfeldigvis en barmhjertig sjel som sitter på en betakey, men ikke har hw til å dra dette spillet eller av andre grunner vil gi fra seg en key? :dribble:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...