Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vilket Iron Maiden album bør en absolutt ha?

Alle.

Om du ikke er skikkelig Maiden-fan trenger man vel strengt tatt ikke alle. Nesten alt fra 90-tallet er jo møkk. Men siden de har så mye bra, burde man gå for alt fra 80-tallet og det 21. århundre. Blir en del album det også, så start med storhetstiden på 80-tallet med bl.a. The Number of the Beast, Powerslave, Iron Maiden og Seventh Son of a Seventh Son.

Skrevet (endret)

Live After Death var min Ground Zero i 1989 (VHS). Så sjekka jeg ut studioplatene og elsket dem også. Fear of the Dark likte jeg også når den kom i '92. Kjøpte begge live-skivene fra FOTD-turneen og hørte dem ihjel. Så oppdaga jeg Live at Donington 1992-konserten på VHS. Så gikk det nedover, men jeg var fortsatt trofast, selv når Blaze tok over vokalen.

Var lettet når Brave New World kom med Bruce i høysetet og toppform igjen. Men hadde allerede fulgt Bruce sin solokarriere gjennom 90-tallet. Accident of Birth var så nærme Maiden at han måtte jo bare rejoine dem.

Endret av Bytex
Skrevet
Dance Of Death er eit makkverk.

Ventet på dette. Synes et par av sangene er kule jeg da, spesielt No More Lies.

Dei to fyrste Maiden-skivene er dei beste.

JAU!

Killers er kanskje min favoritt. The Idies of March og tittelåten er fantastiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...