Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, etter et par gjennomhøringer må jeg si at Till Death Do Us Part er et meget fett album! Kjappere, mer brutalt og med et sinnsykt driv. Litt mer tilbake til old school death metal vil jeg tro. De har tonet ned gitarsoloene litt også.

Skrevet

Slik som det skrives. Det betyr gudedrap (eller noe som er ganske likt ihvertfall). Akkurat som i Homicide, bare at det er "Dei" istedet, som har noe med guddommelighet å gjøre.

Skrevet

Prøv igjen. Jeg vil ha noe The Other Side of the Sky-lignende sak. Vil den anbefalingstråden din se lyset igjen, tro? Isåfall vil det være en verdig, og ikke minst en etterlengtet bump.

Skrevet

Nye Opeth-skiva er utrolig frustrerende, jeg så frem til et monsteralbum med bare heftig death metal slik som Opeth er mestere til. Det ender hele tiden med at jeg bare hører Heir Apparent og The Lotus Eater. Jeg er ikke i humør for progressiv rock nå, og det er det dessverre alt for mye av på skiva.

Nå satt jeg på Blackwater Park.

Skrevet

Jeg klarer ikke å få nok av den nye Opeth skiva! :)

Her har dere forresten en høyst uhøytidelig studio rapport fra Scar Symmetry og innspillingen av deres kommende skive, Holographic Universe. :) Mye av det høres jævlig fett ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...