Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I følge bandet selv skal denne plata bli tyngre, så vi får se. Men Somwhere Along the Highway er en god skive syns nå jeg

Endret av Ziltoid
Skrevet

Somewhere Along the Highway og Salvation er to gullplater. Resten blir litt i drygeste laget, så jeg gleder meg til denne så jeg kanskje kan føre også denne opp på go'-lista. Noen flere som var på Cult of Luna-konsert på Inferno, forresten? Massive saker.

Skrevet
Har hørt litt på Tristania i det siste og lurte på om det var noen som vet om noen band som ligner?

Sirenia

Lacrimas Profundere

Trail of Tears

Theatre of Tragedy (gamle)

Skrevet

Play.com har CD'er for £5 pund i helga, bare synd de ikke har så mye metal med i det tilbudet...

Men fikk revet med med Vital Remains - Dechristianize og Vital Remains - Icons of Evil hvertfall, for en femtilapp hver :)

Skrevet
Nytt album fra Cult of Luna til sommeren (16. Juni i Europa)

CoLeternalkingdomCD_web.jpg

Håpar den vert betre enn Somewhere Along the Highway. Den var rimeleg kje. Salvation og The Beyond er veldig ålreite, da.

Skrevet
Play.com har CD'er for £5 pund i helga, bare synd de ikke har så mye metal med i det tilbudet...

Men fikk revet med med Vital Remains - Dechristianize og Vital Remains - Icons of Evil hvertfall, for en femtilapp hver :)

Blasfemisk tilbud :thumbup:

Skrevet

Strøkent at du melder frå om slikt. Fleire gode plater der, men hadde "dessverre" alle.

Skrevet (endret)

Hvorfor kunne ikke Nile og Dillinger Escape Plan komme til Hove istedet? :/

[Edit] Og der var Watershed lekket, gitt.

Endret av blade-bunny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...