Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når Gravelands nye EP Wotan Mit Mir kommer ut?

154391.jpg

Eller vent litt, det er ingen her inne som hører på polsk pagan black metal.

Nevermind!

Venter også på Until The Light Takes Us. Håper det ikke kun blir gjentagelser av alle tidligere dokumentarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eller vent litt, det er ingen her inne som hører på polsk pagan black metal.

Siden du nevner polsk svartmetall.. Hørt om Mgła? Anbefales på det sterkeste hvis du ikke har hørt det enda... Til alle som liker god svartmetall ihvertfall.

Skrevet (endret)

Det så spennende ut. Et av de bedre fotoene jeg har sett i det siste. Må få skaffa det nye albumet da, skal prøve meg på noen av EP/demoene imens.

Men slår han Lord Darken da? Makan til kriger!

img_1932.jpg

Endret av Abigor
Skrevet

Hmm... skal sjekke ut graveland, men liker ikke helt dette: "the lyrics have also thematically developed over time to glorify Aryanism; then more recently, to glorifying Wotanism."

Skrevet

Hehe, jauda, ganske stilig bilde. Minner litt om det av Hoest fra 1997. Absolutt alt de har gitt ut er ekstremt bra, men to sanger som jeg har blitt hekta på er Further Down The Nest I og Presence II. Teksta på FDTN I er ganske stilig og.. =)

Skrevet
Hmm... skal sjekke ut graveland, men liker ikke helt dette: "the lyrics have also thematically developed over time to glorify Aryanism; then more recently, to glorifying Wotanism."

For å si det sånn, den mannen synger ikke "Barn av regnbuen".

Thriven: Joda, jeg ser helt klart likheten når du nevner det. Veldig stilren svartmetall. Gleder meg til å teste dette!

Skrevet
Blasphemer slutter i Mayhem :( Lurer på hvem de tar inn som gitarist da.

En eller annen pikk som dreper bandet mest sansynlig. Ordo er lett den feiteste Mayhem skiva, tett fulgt av Grand Declaration Of War.

Skrevet
Blasphemer slutter i Mayhem :( Lurer på hvem de tar inn som gitarist da.

En eller annen pikk som dreper bandet mest sansynlig. Ordo er lett den feiteste Mayhem skiva, tett fulgt av Grand Declaration Of War.

Ho-ho!

DMDS er den einaste Mayhem-plata som verkeleg sparkar. Den er til gjengjeld heilt forbanna genial.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...