Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Bandforslag til både kjent og ukjent metal på fransk? Liker Aes Dana, men er ikke så viktig hvilken sjanger egentlig. Men growling på fransk sparket rumpe!

Agressor - Neverending Destiny

Benighted

Loudblast - Sensorial Treatment og Disincarnate

Massacra

Endret av Neslepaks
Skrevet

Great. Strømmer på med god musikk nå som jeg ikke lengre har tid til å sette meg ned for å høre. Får gå over til helga. *Noterer side 92/93*.

Og ja, Alcest anbefales også, men er ikke mye på BM siden - bare pur herlighet.

Skrevet
Blir noen sur på meg om jeg sier at Urfaust er bittelitt oppskrytt?

Jeg tror man heller blir sur for at det mangler begrunnelse. Å komme med "kontroversielle" påstander uten dekning, innbyr til krangel ;)

Skrevet
Hva er det som blir ropt i Enslaved - Mardraum? Det er en instrumentalsang, men noe som blir ropt...

I følge et kjapt Google-søk er dette teksten:

"Fall i flammar

Fanga under is

Mara rir evig

Nightmare

Fall in flames

Trapped under ice

Ridden by nightmares forever"

Skrevet

Pinlig... teksten er ikke på metal-archives, så jeg trodde ikke de var utgitt. Min favorittsang av Enslaved er Heimdallr, 2:50 ut i sangen. Grimgromt!

Skrevet
Bandforslag til både kjent og ukjent metal på fransk? Liker Aes Dana, men er ikke så viktig hvilken sjanger egentlig. Men growling på fransk sparket rumpe!

Blut Aus Nord må jo nevnes...

Skrevet
Pinlig... teksten er ikke på metal-archives, så jeg trodde ikke de var utgitt. Min favorittsang av Enslaved er Heimdallr, 2:50 ut i sangen. Grimgromt!

Den beste fra Enslaved er Glemt. Herlig sang. Både Eld og Vikingligr Veldi er meget bra album.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...