Moxica Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Nikon D70S 50mm f: 1,8 Endret 1. oktober 2007 av Moxica Lenke til kommentar
Moxica Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Skal på i møte i fotoklubb kl 20:00, og tok dette i all hast. Det har begynt å regne.. Gjorde ikke det i formiddag, da Stone overtalte meg til å bli med på dette prosjektet. Endret 2. oktober 2007 av Moxica Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 regn ingen hindring! Lenke til kommentar
Moxica Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Nei, regn er ikkeno problem så lenge en kan sitte inne. Stuka: Lenke til kommentar
Moxica Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Gir meg ikke, selv om det ikke blir et hver dag. Lenke til kommentar
Moxica Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Nok et innendørsbilde denne mandagen: (Kanskje bedre i svarthvitt:)) Endret 8. oktober 2007 av Moxica Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei! Synes 6.10-bildet ditt var flott. Jeg er svak for S/H og selektiv fokus og der fikk jeg jo begge deler. Bra! Lenke til kommentar
Moxica Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Takkskaruha, Satchmo! Hyggelig. Prøver en ny variant på stupbomberen. En eksponering: Lenke til kommentar
morva Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Flott svart-hvitt naturbilde. Kunne nok tenkt meg littegranne høyere kontrast i det. Synes forresten jeg ser at det har lurt seg inn et lite støvkorn på sensoren din. Litt til høyre for øya i vannet er det en liten utydelig flekk som vises godt når kontrasten økes litt. Lenke til kommentar
Moxica Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Flott svart-hvitt naturbilde. Kunne nok tenkt meg littegranne høyere kontrast i det. Synes forresten jeg ser at det har lurt seg inn et lite støvkorn på sensoren din. Litt til høyre for øya i vannet er det en liten utydelig flekk som vises godt når kontrasten økes litt. Takk for kommentar, Morva. Nei, det er nok en skarv. Har litt støv her og der, men det er nok ikke den du sikter til. Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Gir meg ikke, selv om det ikke blir et hver dag. Fint naturbilde, likte komposisjonen og den slørete bakgrunnen! :!: Lenke til kommentar
morva Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Takk for kommentar, Morva. Nei, det er nok en skarv.Har litt støv her og der, men det er nok ikke den du sikter til. Støvkorn, fuggel - hvem ser vel forskjell? Lenke til kommentar
Moxica Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) 1000 takk for kommentar. Ser ut til at jeg må komme meg ut litt mer. Blir kun i helgene at jeg kommer meg ut mens det sånn høvelig fotolys. Får ta den utfordringen det medfører. Endret 14. oktober 2007 av Moxica Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 Som den bokeh freaken jeg er må jeg bare like 6.oktober med fokus på stammen i forgrunn ,og staken i bakgrunn ute av fokus. flott bilde Lenke til kommentar
Moxica Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Takker, LoSerBoss! Har brukt noe mindre blender på dette: Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Flott portrett, men jeg skulle ønske du ville skalere ned bildene dine litt mer. Stukabildene skjemmes av noe som ser ut som veldig raskt påmalte "fartsstriper" i bakkant av vingene...? Lenke til kommentar
Moxica Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Nedskalering skal bli. Glemte dette i farta, da jeg ikke bruker "Save for web" i denne sammenhengen for å bevare exifdata, og da trodde jeg jeg kunne skippe hele "bilderforwebprosedyren" Lenke til kommentar
Moxica Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Nedskalert, og forhåpntligvis med exifdata intakt. Endret 26. oktober 2007 av Moxica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå