Gå til innhold

Oktoberfest - Helolle: Nikon D80, Sigma 28mm f1.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilde fra 29 oktober

 

Uten tittel.

 

Takk og lov at oktober snart er over. Det begynner å bli veldig vanskelig å motivere seg til å finne motiver, men jeg holder ut selv når nivået er så lavt som i dag :)

 

 

Liker bildene fra 25., 26. og 27. oktober. 25. spesielt gjorde seg veldig bra i svart/hvitt... :)

 

Takk for kommentar. Jeg var veldig fornøyd med å få til bildet fra 25. som jeg så det for meg når jeg planla det :)

Endret av Helolle
Lenke til kommentar
Takk og lov at oktober snart er over. Det begynner å bli veldig vanskelig å motivere seg til å finne motiver, men jeg holder ut selv når nivået er så lavt som i dag :)

 

Begynner å gå tom for ideer jeg også. Heldigvis så kommer du med noen innspill som gir meg mer inspirasjon; noen ganger indirekte.

 

Likte gitaristen den 27. Oktober veldig godt.

 

Tom

Lenke til kommentar
Begynner å gå tom for ideer jeg også. Heldigvis så kommer du med noen innspill som gir meg mer inspirasjon; noen ganger indirekte.

 

Likte gitaristen den 27. Oktober veldig godt.

 

Tom

 

Takk for hyggelig kommentar :)

 

Ja, det er "mange" som kommenterer bildet fra 27 oktober. Jeg er nøgd selv tatt i betraktning at jeg hadde drukket 5-6 styrepils når jeg tok det :)

Lenke til kommentar

Bilde fra 31 oktober

 

Hærverk.

 

 

ENDELIG er det over. I morgen bytter jeg objektiv for første gang på godt over en måned. AHH! FRIHET!

Jeg vurderte å fortsette med et tilsvarende prosjekt, men 20mm:en er (heldigvis?) utlånt :)

Beklager bruk av CAPS men det er så DEILIG å ha klart å gjennomføre det her. Takk til kimare for initiativ. Over og ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...