SkinnyT Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Ser dette oppsettet greit ut? Har lydkort, studiomonitorer (bestilt), dvd-brenner og mus fra før av. Endret 1. oktober 2007 av SkinnyT
SkinnyT Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 Oppdaterte førsteposten med nytt oppsett.. Er det noe jeg bør forandre? Hvis ikke, så bestiller jeg i morgen..
SkinnyT Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 Har Windows XP, får Vista om ikke så lenge.. Så no problems there..
Blåbær Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Du har et ganske overklokkingsvennlig system, mulig du burde ha et kraftigere strømforsyning.
Green_Monster Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) 64bit da Ser fint ut det der.. jeg er ikke så kjent med de delene, men sikekrt noen i forum som kjenner de bedre. Selv gikk jeg for en litt annen rigg, men ikke så ulikt din. Endret 1. oktober 2007 av Cri
SkinnyT Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 Ok, høres bra ut Kanskje øke strømforsyningen til 620W da..? Blir jo ikke så veldig mye dyrere..
Green_Monster Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Høre lurt ut.. Corsair HX 620 er en fin en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå