Gå til innhold

Lurer på om jeg skal kjøpe wii


TheNarsissist

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om jeg skal kjøpe wii men jeg har noen spørsmål.

1:Er det noen bra skytespill til wii jeg har fåt intrykk av at det bare er barnespill

2:Ossen er Online delen er det noen bra skytespill som er online eller noen som kommer

3:Og ikke si at jeg heller burde gå for Ps3 eller Xbox 360 fordi jeg liker skytespill

jeg syns bare at måten og styre spillet på ser synsykt kult ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg lurer på om jeg skal kjøpe wii men jeg har noen spørsmål.

1:Er det noen bra skytespill til wii jeg har fåt intrykk av at det bare er barnespill

2:Ossen er Online delen er det noen bra skytespill som er online eller noen som kommer

3:Og ikke si at jeg heller burde gå for Ps3 eller Xbox 360 fordi jeg liker skytespill

jeg syns bare at måten og styre spillet på ser synsykt kult ut.

9608470[/snapback]

 

1. Der er noen skytespill. Resident Evil 4 er det beste skytespillet som finnes på Wii men du har og noen "middelmådige" som Call of Duty 3. Red Steel og Medal of honor: Vanguard. Det er en generell misoppfatning av Nintendo ute og går fordi inneholder ikke spillet nok blod til å fylle Glomma er det et barnespill. Nintendo satser mer på underholdning for alle, og siden en litt "stille tone" er godt for felles underholdning blir Nintendo stemplet som barnekonsoll. Noe som er en stor eske med hestemøkk.

 

2. Online delen på Wii er mildt sagt tragisk, nærmere beskrivende ikke eksisterende. Den er kronglete og irriterende. Det er noen få spill kommet som har online del men om du er ute etter god onlinedel er ikke Wii noe for deg, styr da heller mot Xbox 360.

 

3. Skal ikke gjøre det heller, styr mot Red Steel til tross for laber karakter men styr unna Call of Duty 3. Vanguard er og et mulig valg og ikke så alller verst. Nå kommer og Resident Evil: Umbrella chronicles som er et onrail skytespill av den gamle klassikeren hvor du bare sikter og skyter, gåingen tar spillet seg av.

 

Der kommer og et meget lovende spill fra Goichi Sudo (kjent under Sudo51 nicket) som heter "No More Heros", og det ser og lovende ut.

 

Om du leter etter skytespill i store mengder er dog Wii ikke det beste valget. Du har et action adventurespill i Metroid Prime 3: Corruption, men det er ikke et FPS av den sorten jeg føler du er ute etter.

 

Alt i alt tror jeg du gjør lurere å se på X360 om du er ute etter skytespill, eller kjøp Wii og heller styre mot andre sjangrer til der kommer noen gode FPS til Wii. Per i dag er FPS på Wii dessverre dårlig.

 

Kom foresten på, The Godfather: Blackhand edition er tilfredstillende på Wii da du bruker Wiimote/Nunchuk til å "overtale" butikkeiere, dvs f.eks denge hodet deres mot kassaapparatet, ved hjelp av bevegelser som ligner meget på det som skjer i spillet.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest romanene ovenfor, men her er mitt svar:

 

1: metroid prime 3 = bioshock. med andre ord meget bra! Kontrollene er meget godt utført i metroid prime 3.

 

2: medal of honor: Heroes 2 skal være meget bra, det har en 32 player online del. Det gjenstår bare å se om det kommer til å funke. (du kan nesten regne med det). Det spillet skal også være skikkelig godt laget med tanke på kontroller. Det skal være omtrent like bra som MP3(se over).

 

3: Nei, du burde ikke gå for 360 eller ps3 med tanke på skytespill. Den eneste andre konsollen som er god til skytespill er pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...