Gå til innhold

Finne Terminals(^^,)&(^^,)Meta achivments


Pixl.

Anbefalte innlegg

:) ok, i morra,(mandag) skl jeg sette meg ned og få tak i denne maraton man achivmenten..

om noen vil hjelpe eller trenger disse selv erdet bare og "melde seg på"

jeg kommer til og starte mellom 8 og 11 en gang i morgen og dere får selv ta ansvar for og finne fram og joine..

 

GT:---> : PixlFace

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

har funnet alle sammen nå.... men hadde vært gøy og få med 4 stk på Legendary co.op i kveld

GT: TearJacK

 

og kanskje prøve på det Meta score greiene...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
har funnet alle sammen nå.... men hadde vært gøy og få med 4 stk på Legendary co.op i kveld

GT: TearJacK

 

og kanskje prøve på det Meta score greiene...

9612774[/snapback]

aprod et.. f.eks på første bane er det 15.000 som er scoren man må ha...

jeg og 2 andre gikk for dennne i går og fikk 35(?)(ca) score..

vi fikk ikke achivmenten..

tror det er 15k per hode..

2 coop: 30.000

3 coop: 45.000

4 coop: 60.000

noe som ikke gir mening for de det er jo ikke fler finder, alst mindre kill/score per pers.. men man må ha høyere score..

 

tror det er meningen at man skl gjøre det alene...

Lenke til kommentar
De meta greiene var alt for lette. Satte på nesten alle skulls og spilte som vanlig gjennom brettene. Får mellom 30 og 45k hver gang :) BTW Grunt birthday party skullen må dere aktivere. Den er genial  :!:

9613182[/snapback]

refresh my mind, hva gjør den igjen..?

alene eller coop, fikk du achicmente?

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
De meta greiene var alt for lette. Satte på nesten alle skulls og spilte som vanlig gjennom brettene. Får mellom 30 og 45k hver gang :) BTW Grunt birthday party skullen må dere aktivere. Den er genial  :!:

9613182[/snapback]

 

hmm hvilke skulls har du aktivert? spiller du på Heroic da?

Lenke til kommentar
De meta greiene var alt for lette. Satte på nesten alle skulls og spilte som vanlig gjennom brettene. Får mellom 30 og 45k hver gang :) BTW Grunt birthday party skullen må dere aktivere. Den er genial  :!:

9613182[/snapback]

 

hmm hvilke skulls har du aktivert? spiller du på Heroic da?

9613192[/snapback]

 

Akuratt nå spiller jeg på normal med alle skulls untatt Blind og Iron. Tenkte jeg bare skulle gå kjapt igjennom spillet igjen for å få terminaler og prøve meta greiene i samme slengen.

 

EDIT: Man får jo mer bonus poeng av å spille på heroic å legendary? Sto i alle fall det i carnage rapporten. Normal ga 0(null) bonuspoeng

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
De meta greiene var alt for lette. Satte på nesten alle skulls og spilte som vanlig gjennom brettene. Får mellom 30 og 45k hver gang :) BTW Grunt birthday party skullen må dere aktivere. Den er genial  :!:

9613182[/snapback]

refresh my mind, hva gjør den igjen..?

alene eller coop, fikk du achicmente?

9613190[/snapback]

 

Ja spiller alene og fikk achievementene :) Grunt birthday party skull fungerer sånn at når man skyter en grunt i hodet så exploderer de og spruter ut masse fargede papirpiter og så hører du barnestemmer som skriker, Yaaaaay :p

Lenke til kommentar

får 2x for heroic og 4x for legendary..

 

noe av det viktigste når du tar meta-games for mange points er at du gjør brettet kjapt, klarer du det innen "tidsfristen" får du nemlig 3x score ETTER din final score. Får du feks 10k på brettet vil denne ganges med 3 og du vil ende opp med 30 000 i score.

 

jeg og en kammerat tok førstebrett på normal for å teste og endte opp med 65k samlet score, begge to fikk archievementet (hadde ca 30k hver om det spiller noen rolle).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja det var ganske lett... hehe

 

har på Normal og disse skullsa:

 

Gold:

Tough Luck

Catch

Fog

Famine

 

Silver:

Cowbell

IWHBYD

Grunt Party

 

får alltid rundt 25k-35k

Lenke til kommentar
ja det var ganske lett... hehe

 

har på Normal og disse skullsa:

 

Gold:

Tough Luck

Catch

Fog

Famine

 

Silver:

Cowbell

IWHBYD

Grunt Party

 

får alltid rundt 25k-35k

9614091[/snapback]

 

Gled deg til du kommer til et brett hvor du kan bruke Scorpion. Det var brutalt. Langt over 100k når brettet er ferdig ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...