TuX-DeViL Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 (endret) Leter etter en addon som kan la meg gi navn til kistene i Frostcrag Spire. Og en kalender sånn at jeg kan notere ned datoer og diverse.. så hadde det vært kjekt med en notisblokk sånn at jeg kan notere ned diverse ting underveis. har dere noen andre addons å anbefale så kom med dem=) Noen som vet om dette eksisterer til Oblvion? Legg ved link hvor jeg kan hente dette i såfall da=) Endret 30. september 2007 av TuX-DeViL
MiSP Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 (endret) Førstnevnte finnes nok ikke, men skal være kjempelett (i forhold til mange andre ting) å fikse selv i Construction Set. Det er bare å laste DLC_Frostcrag.esp i Construction Set, bla deg frem til de riktige kistene, dobbeltklikke på dem og endre navnet. Du kan finne de riktige kistene ved å finne Frostcrag Spire i Cell View-delen av Construction Set, og visuelt navigere deg frem ved hjelp av Render Window. (Du bør kanskje lese bittelitt om hvordan du navigerer i Construction Set først, det er ikke så intuitivt som man skulle tro.) Endret 30. september 2007 av MiSP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå