Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og der ble jeg vist på tribunen i en kamp :) hehe

Hehe, tøft. Hvordan gikk det for seg?

Er bare å se på en annen kamp, også står det at du er blitt observert.

Skrevet
NOen som har prøvd den patchen eller? Hadde vært konge om den fikser hvertfall det med forsvaret..

Fikser forsvaret ja. I hvertfall ryggingen. Fikser masse annet også, men jeg takler fortsatt ikke spillet av en eller annen grunn. Holder meg til 2007 så lenge.

Skrevet

Jeg kritiserte tre ganger.. Vist de kaller det og kritisere, flere av spillerne mente jeg burde få si hva jeg mener.

Så kampen på vanlig måte, men jeg kunne ikke endre noe på taktikken, dumme Ass.Manager satt inn en spiller fra reservelaget, og jeg tapte kampen ;/

Skrevet

Fy fader så deilig den patchen var! Endelig så oppfører spesielt forsvaret seg sånn som de skal. Slipper også 1000 gule kort og annuleringer i en og samme kamp hele tida. Digg! :love:

Skrevet

Fy fader jeg skal ha patchen om den fikser ting ass..

Jeg trener ManUtd, og spilte første CL-kamp mot PSV Einhoven. For det første får jeg 3 annulerte scoringer før 15 spilte minutter.. Ikke nok med det så får jeg 6 gule og 2 røde kort i løpet av kampen.. Litt drøyt. Enda vinner jeg 4-0..

Nesten ikke morro engang :p

Skrevet

Nei dette gidder jeg ikke mer. Skal kontrollere Premier League inn og leder med 11 poeng med 6 kamper igjen å spille. Jeg vinner ingen av de 6 kampene mens Chelsea vinner alle sine.

Møkkaspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...