Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Shade22: Ca. 300 mill, litt mindre enn jeg ga for Agüero ;)

 

Ogger: Jepp, på alle mine FM-saver med Liverpool har jeg Babel der. Han er jo høyrebeint, og blir kåret til månedens unge spiller i ett sett. Han og Gerrard konkurerte om den plassen, Babel vant med ganske god margin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger desperat hjelp her. Spiller med Newcastle, og føler jeg har et meget godt lag. Problemet er et jeg sliter skikkelig. Taper og spiller mye uavgjort, vinner sjelden. Ligger på 16. plass, mye nærmere 17. enn 15. Har prøvd flere forskjellige formasjoner, men ingen gir bedre resultater i forhold til de andre.

 

Laget er omtrent slik med den formasjonen jeg helst vil bruke:

-----------O. Martins------M. Owen

 

----------------A. Arshavin----------------

 

C. N'Zogbia-----------------Per C. Skjelbred

 

--------------Lassana Diarra -------------------

 

G. Bale - F. Meira - S. Taylor - D. Alves

-------------- S. Given------------------

 

Er ikke noe særlig endringer på laginstruksene.

Skjønner ingenting... :dontgetit:

Endret av Are..........
Lenke til kommentar

Okei, skjønner den. Har ikke endret spesielt mye der nei. Vet liksom ikke helt hva jeg bør endre, og hvilken "retning" om du skjønner. Har brukt å ha veldig sjelden på å dra ut tid, litt over gjennomsnittet på press, alltid ei veldig lav forsvarslinje, og stortsett startet kamper med "normal" eller litt defensivt. Noen som har noen forslag til hva som er lurt? Eventuelt endringer jeg bare må gjøre?

Lenke til kommentar
Okei, skjønner den. Har ikke endret spesielt mye der nei. Vet liksom ikke helt hva jeg bør endre, og hvilken "retning" om du skjønner. Har brukt å ha veldig sjelden på å dra ut tid, litt over gjennomsnittet på press, alltid ei veldig lav forsvarslinje, og stortsett startet kamper med "normal" eller litt defensivt. Noen som har noen forslag til hva som er lurt? Eventuelt endringer jeg bare må gjøre?

Jeg er litt ekstrem, tror jeg.

 

 

Lenke til kommentar

Ekstrem på hvordan måte?

Jeg har mentaliteten på "alle i angrep" både på borte og hjemmebane. Funker egentlig bra, slipper inn mye mål, men scorer også noe enormt!

Med Manchester City scorte jeg i snitt 2.9 mål per kamp, og slapp inn 1.9 mål per kamp :p

Endret av Anti LFC
Lenke til kommentar

Han har vært grei nok den ene sesongen jeg har hatt ham. Han er bra på vingen også, ja.

 

Spilte gj.snitt på 7.17.

 

Ekstrem på hvordan måte?

Jeg har mentaliteten på "alle i angrep" både på borte og hjemmebane. Funker egentlig bra, slipper inn mye mål, men scorer også noe enormt!

Med Manchester City scorte jeg i snitt 2.9 mål per kamp, og slapp inn 1.9 mål per kamp :p

Ja, nei, da er du ekstrem.

 

Jeg prøver nå å spille litt seriøst også. Tross alt vet vi at ingen lag spiller "alle i angrep" både borte og hjemme. :p

Lenke til kommentar
Okei, skjønner den. Har ikke endret spesielt mye der nei. Vet liksom ikke helt hva jeg bør endre, og hvilken "retning" om du skjønner. Har brukt å ha veldig sjelden på å dra ut tid, litt over gjennomsnittet på press, alltid ei veldig lav forsvarslinje, og stortsett startet kamper med "normal" eller litt defensivt. Noen som har noen forslag til hva som er lurt? Eventuelt endringer jeg bare må gjøre?

Jeg er litt ekstrem, tror jeg.

 

 

Nei, har du sett.. Wijnaldum :)

HAN er fastkjøp, han!

Uansett lag! :w00t:

Lenke til kommentar

Begynte FM igjen etter en lang pause. Laget var Valencia, og etter to sesonger og pre-season er laget:

 

Lloris

Rafinha - Garay - Sakho/Albiol - Emanuelson

Martinez

Jesus Navas ---------- Fernandez

Silva - Aguero

Vela

 

Vinner drit mye utenom mot Barcelona, Real Madrid ++. Da taper jeg drit mye. Eto'o scorer minst 2 mål mot meg heletiden forresten, sykt sykt irriterende. For offensiv taktikk kanskje? Vurderer:

Banega - Martinez

Jesús Navas - Silva - Fernandez

Aguero

 

Men da må jeg vrake Vela fremfor Banega. Sunny og Juan Manuel Mata ble solgt uten min tillatelse. :(

 

Tips?

 

Hvis noen lurer på Villa: Ble solgt for 600M uten min tillatelse igjen, men fikk penger for Aguero, Rafinha og Sakho.

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar

Hehe, hater når styreformannen kommer inn i bildet og bestemmer overgangsmarkedet i klubben - Hat!

Jeg ville vurdert andre midstoppere, ihvertfall i virkeligheten og på mine gamer har den godeste Garay gjort flere kjempe feil, rett og slett idiotiske feil, iløpet av en sesong/kamp, det kan koste mye. :(

Når det gjelder back'ene dine så er de veldig offensive de også, og har sine "svakheter" defensivt, finnes tonnevis med god venstre backer som er bedre defensivt (P Evra?).

 

Btw: Hvor mange mål har Vela skåret hos deg? På min Udinese game, eier han totalt. Kan, eller gjør, det helt uventede hele tiden, dribler 10 mann og setter den over (eller enkelte ganger i mål).

Lenke til kommentar

Vela har 38 mål på utrolige 40 kamper. :) Emanuelson eier offensivt men suger defensivt. Angrer på at jeg kjøpte ham, ment han har et stort posential og kan bli en av verdens beste (blant dem). Rafinha er jeg ganske fornøyd med. Skal vurdere Evra, eller kanskje Drenthe.

 

Ezequiel Garay bruker jeg uansett. Han er verdens største midtstopper talent, på ekte også. Dominerte fullstendig for Racing, og det er en grunn for at Real Madrid har kjøpte ham. Han eier for meg.

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar

Og vet du hvorfor Real Madrid kjøpte han? Fordi de spiller slik fotball (Alle mann i Angrep), og det funker (de fleste gangene under riktig manager).

Så enkelte Racing kamper i fjor, og det er lite å si på talentet hans, men må si han virkelig må forbedre den utrolig "tabbe"-prosenten sin, har hørt og sett dette. :)

 

Men på FM kan han godt eie, har ikke testet han altfor mye ut der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...