Gå til innhold

lakking ekke lett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja gikk over med sandpapir først, men så begynte det å renne litt så jeg lar det tørke en stund så jeg kan ta det bort med sandpapir, men problemet er jeg har ikke mer lakk :roll: Må ut å kjøpe mer i morra.

Det er vel ganske vanskelig til å få et helt forjevli resultat, hvis man bare tar seg god tid så for man et fint resultat.

Lenke til kommentar

En ting, ikke la flaten du lakker stå helt loddrett. La den være ca 35-40 grader. Da skal det mye til for at lakken renner. Du kan selvsagt også legge den horisontalt, men da bør du rette den mer opp når lakken har fått stått en liten stund ellers vil nok støv og skitt legge sette seg fast. Husk også å aldri stopp eller begynn å spray på der du skal lakke. Start litt utafor og slutt utafor slik at sprayboksen alltid er i bevegelse når den holder på å lakke objektet :)

Lenke til kommentar
En ting, ikke la flaten du lakker stå helt loddrett. La den være ca 35-40 grader. Da skal det mye til for at lakken renner. Du kan selvsagt også legge den horisontalt, men da bør du rette den mer opp når lakken har fått stått en liten stund ellers vil nok støv og skitt legge sette seg fast. Husk også å aldri stopp eller begynn å spray på der du skal lakke. Start litt utafor og slutt utafor slik at sprayboksen alltid er i bevegelse når den holder på å lakke objektet :)

det var topp deksle det rant på, siden jeg ikke løsne det så måtte det nesten stå loddrett men resten sto litt skjevt, skal sette det skjevt i morra. Da skal jeg også ta fronten og alle deksler

 

Jeg pleier å klippe til en "motsatt" papirbit med motivet (slik at det ikke blir noe spray eller lakk der jeg ikke vil ha det), og så feste den til kabbinettet If U C. Så er det bare å spraye i vei

øøøh hva hadde det med saken og gjøre egentlig? snakker om lakking av kabbis, ikke motiv lakkering(jaja samma det)

Lenke til kommentar

Jeg har brukt over 500kr på lakk til mitt kabinett, ble svinaktig rått!!

kommer med blide snart!

jeg "la" sidene ned, spraylakker oppå, la en pappeske oppå (for å hindre støv og dritt!), toppen av kabinettet borret jeg av(popp nagler :) )

og gjorde det samme, lot det tørke(to lag) lagde "sjablong" lakka med annen farge.

resultatet:: JÆV** FETT! (ehh... fornøyd :roll: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...