Alt-Ctrl Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Så den tråden vår ble stengt, får fortsette her. Hva er din taktikk med de forskjellige klassene? Lurer fortsatt på hvordan jeg skal kunne bruke Pyro klassen best mulig. Han tåler så lite at det er liten vits i å stupe inn i et rom fullt av folk, får satt fyr på kanskje tre hvis jeg er heldig før de får knerta meg. Men det virker ihvertfal som om han er litt kjappere nå enn hva han var den første uka. Mulig det bare er meg.
tjalla Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Så den tråden vår ble stengt, får fortsette her. Hva er din taktikk med de forskjellige klassene? Lurer fortsatt på hvordan jeg skal kunne bruke Pyro klassen best mulig. Han tåler så lite at det er liten vits i å stupe inn i et rom fullt av folk, får satt fyr på kanskje tre hvis jeg er heldig før de får knerta meg. Men det virker ihvertfal som om han er litt kjappere nå enn hva han var den første uka. Mulig det bare er meg. 9599240[/snapback] Pyro er effektiv hvis du først setter fyr på fienden og switcher til hagle
Alt-Ctrl Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 Ja, veit. Men egentlig er jo pyroen til å "breake up" en gruppe med folk, hjelper ikke mye når du er død rett etter du har satt fyr på én av de.
Tore Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Som det står i "Tips:" så er det ikke åpne områder som er pyros jaktmarker, det er trange koridorer med hjørner... smette rundt hjørnet å grille en engineer som knoter med en teleporter... Men møter man en demo rundt hjørnet er man sprengt før man får igang flammekasteren... Desuten synes jeg det er umulig å få satt fyr på demo.! bare jeg som har merket det sikkert.? Jeg synes også pyro er blitt litt raskere til bens sist jeg spillte han...
Avean Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Som Spy bruker jeg å løpe så nærme nærmeste fiende som mulig for så å cloake og gå helt til fiende spawnpunkt. Deretter uncloaker jeg og blender inn med alle. Så finner jeg best mulig angrepsposisjon Medics og Heavies får det først siden det er mange som feiger med de for tiden nå, så de er my number 1 targets.
Arang Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Jeg har fått inntrykk av at den beste måten å spille Pyro på er å spille noe annet.
Tore Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 siste steam update på pyro Fixed flamethrower hit detection (på demoman? ) Increased flamethrower damage at point blank range
RuleCrule Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Pyro er drit bra hvis du vill ta knerten på spies som prøver å ødelegge engineerene sine gunners. Eller bare generelt jakte på spies, synns det er artig å spille som pyro.
Alt-Ctrl Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Pyro er drit bra hvis du vill ta knerten på spies som prøver å ødelegge engineerene sine gunners. Eller bare generelt jakte på spies, synns det er artig å spille som pyro. 9605815[/snapback] Ja, det er sant. Speiselt hvis engyen har satt opp en dispencer i nærheten, da er det bare å holde inne skyteknappen konstant.
Fenixen Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 pyro er konge på 2fort, trangt og fint en del plasser, nett som vi liker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå