Stauffenberg Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Jeg lurte på om noen av dere har sett NWN2 Mask of the Betrayer in noen butikk i Oslo ennå eventuelt om dere har fått tak i spillet fra en nettleverandør. Da ville jeg være veldig takknemlig å vite hvor dere har fått tak i spillet. Jeg snakket med butikker som Game (tidligere Spiderman), Spaceworld Megastore, Platekompaniet og Freerecordshop i Oslo og ingen av dem hadde spillet. Noen sa at release var satt til 28.09, men de hadde ikke fått det. Spaceworld sa de ville få spillet i midten av oktober. Jeg vet at mange i Norden har fått spillet, men kanskje de bruker andre distributører enn dataspillkjedene i Norge. Jeg bestilte spillet fra cdon.no på nettet. De hadde releasedato idag, men i kveld står spillet fortsatt som ikke levert. Så jeg lurer på om distributørene i Norge venter på spill fra USA som har release 9 oktober. Det er rart siden mange andre europeiske land har lansert spillet idag. Noen som vet noe om releasedato for MotB?
andir Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Tror ikke det har blitt annonsert en offisiell dato, men det har blitt nevnt slutten av september for Europa og tidlig oktober for USA på diverse nettsider. Har ikke sett det i en butikk, men noen nettbutikker har sendt det ut (fikk mitt eksemplar fra Gamezone i dag). Gleder meg til å utforske Rashemen.
Stauffenberg Skrevet 28. september 2007 Forfatter Skrevet 28. september 2007 Tror ikke det har blitt annonsert en offisiell dato, men det har blitt nevnt slutten av september for Europa og tidlig oktober for USA på diverse nettsider. Har ikke sett det i en butikk, men noen nettbutikker har sendt det ut (fikk mitt eksemplar fra Gamezone i dag). Gleder meg til å utforske Rashemen. 9595738[/snapback] Gamezone.no eller gamezone.com? Gamezone.no har skrevet lanseringsdato 5.10. Det var grunnen til at jeg ikke bestilte fra dem.
andir Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Gamezone.no. Ble veldig overrasket når jeg fikk det i posten i dag, for jeg bestilte det ganske sent på onsdagskvelden, og forventet ikke å få det før fredag neste uke.
Nitrius Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Var innom ebgames på byporten, de hadde et eksemplar stående ute.
Kharan Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Play.com har den til £14.99. Da får man den tollfritt. *kjøpt*
Stauffenberg Skrevet 28. september 2007 Forfatter Skrevet 28. september 2007 Var innom ebgames på byporten, de hadde et eksemplar stående ute. 9596001[/snapback] Takk for den. Da skal jeg ringe dem i morgen og høre om de har flere eksemplarer til salgs. Da kan jeg kansellere ordren hos CDON. Jeg lurer på om nettfirmaer som CDON setter en tidligere releasedato enn de kan levere for å få ordre til seg istedet for konkurrentene som er ærlige og skriver den datoen deres distributør leverer varene. Jeg tror de fleste er tålmodige og venter en uke og dermed har de kapret en del salg uten å levere før noen andre.
Gromle Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Noen som har prøvd spillet eller sett noen reviews enda?
Kharan Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Etter det jeg vet er 5. oktober lanseringsdato i Europa, men det verserer en rekke forskjellige datoer alt etter hvilken kilde man ser på. Noen sier 28. september, andre 5. oktober, atter andre 9. oktober. Har ikke sett noen omtale om Mask of the Betrayer enda selv.
Nitrius Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 (endret) Enda et tips til dere som er på jakt etter expansion pakken, spaceworld i storgata hadde noen par stykker stående i hyllene, var vel en 8-10 stykker. Endret 29. september 2007 av Nitrius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå