Gå til innhold

noen gta spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg gleder meg veldig til det nye gta spillet, men jeg har et par spørsmål:

1. kan man ødlegge byggninger?

2. kan man klatre opp stiger?

3. kan man ikke fly fly? :O

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei

jeg gleder meg veldig til det nye gta spillet, men jeg har et par spørsmål:

1. kan man ødlegge byggninger?

2. kan man klatre opp stiger?

3. kan man ikke fly fly? :O

9591916[/snapback]

1. Nei

2. Ja

3. Tror ikke det, kanskje det blir et helikopter med i spillet (du har jo bare en by, så det er liten vits i å fly noen steder)

Skrevet (endret)

Fly er ikke med, men det skal være mulig å fly helikopter. Det skal forøvrig bli en flyplass med i spillet (hva er vel GTA uten en flyplass).

Endret av Bricklayer
Skrevet (endret)

Ødelegge bygninger hadde vært fett :w00t: Så må de bygge dem opp igjen (A), men som sagt, ingen fly (hvis ikke deholder det hemmlig) men helikopter er bekreftet(?)

EDIT: Hadde vært morro med KAMIKAZE på en stor bygning :D:dribble:

Endret av Kimelimm
Skrevet (endret)

Rockstar i mars: - No airplanes

Fans i mars: OMG WE WONT BE ABLE TO FLY

Rockstar i april: - "No airplanes" is in not the same as "no airplanes nor helicopters". Helicopters will be in the game.

Fans i april: Wohoo

(elns)

Endret av Eremal
  • 4 uker senere...
Skrevet

Spilelt kommer til å eie bra lel om det bare blir helikopter.

Hørte det tar ca 1 time og dra gjennom hele byen,

Det går nokk ikke ann å ødelegge bygninger nei:/ dette kommer sikkert på senere spill....:D

Gleder meg sykt uansett

Skrevet
Spilelt kommer til å eie bra lel om det bare blir helikopter.

Hørte det tar ca 1 time og dra gjennom hele byen,

Det går nokk ikke ann å ødelegge bygninger nei:/ dette kommer sikkert på senere spill....:D

Gleder meg sykt uansett

Har du no kilde på det?

Skrevet

Official Playstation 2 Magazine UK June Issue:

"To get from one side of the new and improved Liberty City to the other will take you at least an hour."

De sier ikke noe om det er til fots, i bil, og hvis i bil om det er pga mye trafikk. Dessuten tok det en god stund å gå fra vest til øst i Los Santos. Så det er ikke SÅ stort om det er til fots

Skrevet
Official Playstation 2 Magazine UK June Issue:

"To get from one side of the new and improved Liberty City to the other will take you at least an hour."

De sier ikke noe om det er til fots, i bil, og hvis i bil om det er pga mye trafikk. Dessuten tok det en god stund å gå fra vest til øst i Los Santos. Så det er ikke SÅ stort om det er til fots

R* har jo sagt at byen kommer til å være litt mindre enn SA, så det er vel snakk om å gå her. Dette blir uansett veldig spennende. :)
Skrevet

Viss du clasher alle byene i SA så skjønner jeg at GTA IV blir mindre. Sikkert det dem mente når dem sa at IV blir mindre enn SA. Hvor stort er ikke SA viss du legger sammen alle byene+bondeland?

• 4 uker senere...
Skrevet

Det som hadde vært fett, er hvis man kunne fly fra Liberty City, til San Andreas og Vice City... Og alt er oppdatert, grafikkmessig og oppdrag. Blir et ganske stort spill tho...

Lurte på en ting om det byen er akkurat lik som New York, f.eks: Hvis Empire State Building er der, så er det akkurat samme bygning IRL ved siden av?

Gleder meg til dette spille :D

Skrevet
Det som hadde vært fett, er hvis man kunne fly fra Liberty City, til San Andreas og Vice City... Og alt er oppdatert, grafikkmessig og oppdrag. Blir et ganske stort spill tho...

Lurte på en ting om det byen er akkurat lik som New York, f.eks: Hvis Empire State Building er der, så er det akkurat samme bygning IRL ved siden av?

Gleder meg til dette spille :D

Byen er ikke akkurat lik New York. Det er mange de samme bygningene (med andre navn) i samme områder i byen som New York. Men det er Liberty City. Ikke New York. Gatene er annerledes, ground zero er nok neppe med, og jeg tror byen er ca. halvparten så stor som New York er i virkeligheten.

Ang. det første du skrev, det skjer nok neppe med det første. Men det hadde vært digg om GTAIV blir laget med dette i tankene og når alle spillene i GTAIV-serien er kommet ut, kommer en addon til alle spillene som gjør at du kan reise med de forskjellige figurene til alle byene, du må bare bytte dvd mellom hver by. elns.

Men det kommer nok neppe til å skje.

Skrevet (endret)

Liberty City er i store deler basert på New York City, så da sier det seg vel selv at man ikke kan fly. Hva om jeg nevner 11. september? ;)

For øvrig blir det "bare én by", og ja, den er mindre enn SA. Til gjengjeld er den mye mer detaljert enn noen annen by vi har sett før, så for første gang på lenge blir det morsomt å utforske den. Dessuten kan man gå innendørs denne gangen, selv i skyskraperne. Aneri ikke om dette gjelder samtlige bygninger, men det er jo lov å håpe...

Når det gjelder å sprenge bygninger venter jeg på Mercenaries 2. I det første Mercenaries presterte jeg å sprenge hovedkvarteret til den russiske mafiaen, selv om de gav meg oppdrag og solgte alt jeg trengte av våpen, biler, helikoptre og sånt. (om jeg gadd bruke penger på det i stedet for å tyvlåne). Vet ikke om det skulle være mulig å sprenge hovedkvarteret deres, men de ble en smule sinte. Til slutt ble jeg nødt til å re-loade og la dem være i fred, ellers ville jeg rett og slett ikke hatt mulighet til å få flere oppdrag og fullfære spillet. ;)

Endret av thecrow77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...