Gå til innhold

P5K Premium - Problemtråden


repaguy

Anbefalte innlegg

Jeg kjører P5K Premium med en Samsung 500gb sata disk, og har ingen problemer. har ikke hatt problemer med noen ting. alt funker som det skal (hele datan, ikke bare hdd) jeg syns at dette er et meget godt hovedkort! :) Biosen min er bra, når jeg skulle overklokke hadde jeg problemer med å finne hvor jeg skulle sette inn som fsb altså 9xXXX. men leste i manualen og fant det ut fort. Overklokkingen gikk uten problemer og kjører stabilt.

tror problemene skyldes feilprodusering av enten hovedkort eller hdd. ettersom det er mange som har hatt problemer, men mange som har akkurat samme harddiskene, men helt feilfritt;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har første versjon av P5K Premium, og både Samsung 500GB- og 1000GB-diskene deres har fungert uten problemer her. Western Digital sine også foresten.

 

Synes det er litt rart at dette har blitt et problem hos så mange. Nesten så man kan begynne å lure litt på brukeren?

 

Men ett og annet mandagskort blir man vel aldri kvitt.

Lenke til kommentar

Tviler på at det er brukerfeil, da "halve verden" har problem med Premium og Samsung/WD.

 

I mitt tilfelle har jeg Premium rev.1. Har prøvd Samsung 320gb og 400gb disker med håpløst resultst. Forsøk å pakk ut en 5gb rarfil med disse diskene :!: Har dere god tid, prøv også å overføre store filer til feks en ekstern disk.

 

Ga opp og kjøpte en Seagate 500gb. Nå fungerer endelig kortet som det skal.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar

Skjer dette bare med første rev. av P5K Premium? pga jeg har 500gb Samsung disk, og har overført filer på 50gb fra ekstern til intern, og gikk som en drøm:)

pakka ut rar filer på 4gb og, alt funker 110%. merkelig egentlig at halvparten har problemer og halvparten ikke:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...