barin Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 lite spørsmål... finnes det en knapp for autowalk som i wow.. er irriterende å måtte holde inne W eller klikke langt forran på brettet hele tiden Lenke til kommentar
TFuru Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Funker ikke å registrere seg her . Hver gang jeg skal velge språk på den siden du linket til, kommer jeg bare tilbake igjen. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ertesvag92, er i samme situasjon som du var i med den mailen. Tok det lang tid før den dukka opp? Eg er redd for at den skal bli plukka opp som spam en eller anna plass i systemet. Eg får forresten heller ikkje oppdatert spelet, står "downloading listed files" i launcheren ei stund før der skiftar til "game update terminated please do try again late". Har ikkje funne den på nettet heller. Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 For dere som sliter med emailen: Lag en gmail account. Funker helt perfekt Og jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke får patcha, funka fint her. Har dere på noe brannmur av noe slag? Lenke til kommentar
Hvalspekk Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Btw det er 105 lvler. Anbefaler og lese litt her hvis du vil vite litt om spillet http://pw-wiki.onlinewelten.com/MainPage.ashx Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ah, takk for linken Lenke til kommentar
LMH Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Takk for tipset Triplexx, testa med gmail og det funka fint, gikk fort også! Men skjønnar ikkje stort av den patchinga nei, kan jo virke som der er en eller anna server som ikkje er helt oppegåande. Har prøvd å slå av det eg veit om av brannmurar, uten vidare hell. Vi har derimot et litt føkka router oppsett her i huset så det kan jo kanskje ha noko å sei, men eg har mine tvil egentlig. Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hmm... Prøv å åpne noen porter i ruteren kanskje? Eller gjør som meg, og åpne dem alle Da slipper man hvertfall problemer med at ruteren blokkerer^^ Lenke til kommentar
LMH Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Alle portane skal vere åpne, derfor eg tvilar Er det mulig å finne patchen på nettet ein plass? Har leita sjølv uten hell.. Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hmm... Jeg vet ikke om dette kanskje kan være rikige patcher... (Perfect World Full patch 9 to 29 og Perfect World patch 29 to 32) Lenke til kommentar
LMH Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Prøvde begge to no, virka ikkje det heller. Skal teste på ei anna maskin for å sjå om det er noko forskjell der. Edit: Nope, samme problemet. Endret 12. desember 2007 av Lord_Lars Lenke til kommentar
barin Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) n00b question her... jeg er i lvl lvl 6 nå men har ikke nye skills... hvordan trener jeg dem? når jeg trykker på R får jeg opp skill list og skill tree men jeg kan ikke trykke på noen for å lære EDIT: fant ut at det er fra spesielle skill trainers i byene, men hvordan finner jeg dem? EDIT2: FANT DEN sorry for all n00binga her Endret 12. desember 2007 av barin Lenke til kommentar
chrisluu Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Eg ga opp håpet igår..orker ikkje å finne ut ka som var galt med patchen! Eg har lest litt på forum deres, og det var mange som hadde det samme problemet. For de som ikkje makter å fikse patch/activation code og blablablabla.... gå inn her: http://www.perfectworld.gr/ Det er en private server for europeans player...veldig stabilt server! Anbefales! Lenke til kommentar
barin Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Eg ga opp håpet igår..orker ikkje å finne ut ka som var galt med patchen! Eg har lest litt på forum deres, og det var mange som hadde det samme problemet. For de som ikkje makter å fikse patch/activation code og blablablabla.... gå inn her: http://www.perfectworld.gr/ Det er en private server for europeans player...veldig stabilt server! Anbefales! TUUUSEN takk serveren i europa tok bort all laggen som var på den i malaysia. nå gjør charactern det jeg vill når jeg vill det Endret 13. desember 2007 av barin Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Dette såg utrolig likt ut som WoW spør du meg, selvfølgelig med litt modding da. Men ja. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Add meg til din venneliste: Tomhah jeg spiller IKKE på oracle greia, men den andre xD Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Add meg til din venneliste: Tomhah jeg spiller IKKE på oracle greia, men den andre xD Du spiller på Delphi ^^. Lenke til kommentar
chrisluu Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Noen som vet hvordan man åpner alle portene på Dlink Dir 635? Lenke til kommentar
Nicator Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Bare jeg som ikke får motatt mailen? Har ventet 10 min nå men enda ikke noen mail, er dette vanlig? Eller er jeg bare utolmodig? ^^ Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hadde det vært mulig om noen kunne lastet opp noen screenshots av spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå