Gå til innhold

Wii: Hvilken tv egner best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du noen gang skal ha en 1080p HD-DVD spiller eller Blu-Ray spiller så er full HD tingen for deg. Hvis du _BARE_ skal spille wii på den så burde du kjøpe en HD-ready tv. Det er absolutt ikke noe poeng i å kjøpe en full HD tv til en wii. Skal du kjøpe en tv til å spille wii på, Full HD eller HD ready så ville jeg si at du ikke kan spille uten komponentkabler. Jeg har en Full HD tv på 40" og spillte wii med komposittkabel en stund.. Jeg slutta å spille wii for å si det sånn.. Det så HELT j***** ut. Men med en gang jeg plugga i komponentkabelen så det plutselig helt herlig ut.

 

Så, kort sammendrag:

 

"Du trenger HD-ready tv."

Lenke til kommentar
Hvis du noen gang skal ha en 1080p HD-DVD spiller eller Blu-Ray spiller så er full HD tingen for deg. Hvis du _BARE_ skal spille wii på den så burde du kjøpe en HD-ready tv. Det er absolutt ikke noe poeng i å kjøpe en full HD tv til en wii. Skal du kjøpe en tv til å spille wii på, Full HD eller HD ready så ville jeg si at du ikke kan spille uten komponentkabler. Jeg har en Full HD tv på 40" og spillte wii med komposittkabel en stund.. Jeg slutta å spille wii for å si det sånn.. Det så HELT j***** ut. Men med en gang jeg plugga i komponentkabelen så det plutselig helt herlig ut.

 

Så, kort sammendrag:

 

"Du trenger HD-ready tv."

9588011[/snapback]

 

 

hmmm...... Har tenkt å ha den på romme for bruk av wii ja.....

 

trenger jeg noen kabler? eller kan jeg bruke de som er med?

Endret av Nonnon
Lenke til kommentar
Hvis du noen gang skal ha en 1080p HD-DVD spiller eller Blu-Ray spiller så er full HD tingen for deg. Hvis du _BARE_ skal spille wii på den så burde du kjøpe en HD-ready tv. Det er absolutt ikke noe poeng i å kjøpe en full HD tv til en wii. Skal du kjøpe en tv til å spille wii på, Full HD eller HD ready så ville jeg si at du ikke kan spille uten komponentkabler. Jeg har en Full HD tv på 40" og spillte wii med komposittkabel en stund.. Jeg slutta å spille wii for å si det sånn.. Det så HELT j***** ut. Men med en gang jeg plugga i komponentkabelen så det plutselig helt herlig ut.

 

Så, kort sammendrag:

 

"Du trenger HD-ready tv."

9588011[/snapback]

 

 

hmmm...... Har tenkt å ha den på romme for bruk av wii ja.....

 

trenger jeg noen kabler? eller kan jeg bruke de som er med?

9588656[/snapback]

 

Componentkabel om du ikke har. Gir mye bedre bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...