Gå til innhold

recovery prog til tom harddisk.


rmacvest

Anbefalte innlegg

nope !! testdisk fant ingenting. HMMM jeg gir opp snart!

 

 

Fant ingen partition eller ingen filer?

 

Det betyr at svoger har prøvd med mer enn bare å kople disken?

 

Kan du ikke google litt i disken med Dskprobe og se hva du ser inni der. Hviken som helst sector eller antall sectorer.

Du har over 200.000.000 av dem.

 

Om du viste noe om de partitioner som var der fra før du kunne søke mer spesifikk.

 

Men det er merkelig.

 

Når du bruker de recovery progs du nevner, så må du søke ikke bare etter noe filer, men grundig sector søk. Se etter i avanserte instillinger, og justere etter det hvis det er mulig.

Endret av wiberos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

verken partisjoner eller filer!! eneste jeg finner er en tom parisjon etter format for å teste noen gjenoppretnings prog.

 

 

 

eneste jeg vet er at det var to partisjoner på den, en med div ting på og andre bilder fra når min nevø ble født og fremover, det er de bildene jeg vil gjerne få tak i. men jeg har prøvd grundig søk med flere programmer. men ingen resultat. men noen de programmene sier at :

 

14593 cylinder * 255 Heads * 63 sector.

 

og andre

 

240 Heads

 

 

tror jeg sier snart at jeg gir opp.

Endret av rmacvest
Lenke til kommentar

ja den har jeg også prøvd. men nå la jeg merke til på getdataback så står det::***** drive has 2048 bytes per sector (must be 512) nå testet jeg litt på en fat minne penn og ntfs disk og da formaterte jeg 2 ganger og de fant det meste jeg hadde der, så det må være noe galt med disken!

Lenke til kommentar
nope kjører xp ennå, stoler ikke på vista.

 

 

Hehe.

 

Prøve det her.

 

-Klikk kjør...skrive cmd.. og enter.

 

-Skrive...diskpart...og enter

-skrive...list disk....og enter

Se etter hvilken disk nr har denne.

 

-skrive...select disk ? (?=nr ) og enter.

-skrive...clean...og enter.

 

Slik blir det både mbr og bootsector fjernet. Da er disken ikke initialisert.

 

Restarte PC-en din og inn Bios. Kontrollere da hva sier Biosen om denne disken. Notere ned Cylinder heads sectorer.

 

Restarte igjen. Du skal ikke gå i diskbehandling eller noe annet. Da er liksom disken ikke behandlet enda.

 

Prøve da med Test disk og getdataback , og se om du får noe feilmeldninger vedrørende CHS.

Lenke til kommentar

nå har jeg nesten testet alt, fant ikke noe som helst. da var det over, noen goode ideer.??

 

lage lerduekaster? hehe

 

Takker for alle hjelp WIBEROS, og andre.

 

Men jeg tror jeg må kaste inn håndkle! og gi opp. :(

 

var så posetiv, etter en arbeidskollega fikk hd kræsj og han la xp over 40 gig med bilder på d. jeg fikk henta frem det meste. men med denne saken må jeg nesten gi opp. får ha den liggende tilfelle jeg kommer over et eller annet som kan fungere.

 

Hilsen Rune

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...