Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Febrilsk Disk (jobber mye, f.eks under spill)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg burde ikke ha noe problem, med 2GB ram og 15GB ledig på C: og disken der spillet er lagret.

Vista 64-bit er forholdsvis nyinstallert.

Det hele fungerte fint på WinXP, men nå (med WinVista) skal tydeligvis OS dra i gang noen mer seriøse jobber enn det jeg driver med.

Noen dager går det helt smertefritt, og jeg har ingen jobber (defrag) til faste tider el.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å vurdere når du ikke gir noe konkret å ta tak i. F.eks, når disken jobber mye, har du dratt opp oppgavebehandlingen for å se hva som bruker systemressurser? Siden du ikke nevner noe spesifikt antar jeg at vi kan utelukke at problemet kan være noe så banalt som en cronjob?

Skrevet
Vanskelig å vurdere når du ikke gir noe konkret å ta tak i. F.eks, når disken jobber mye, har du dratt opp oppgavebehandlingen for å se hva som bruker systemressurser? Siden du ikke nevner noe spesifikt antar jeg at vi kan utelukke at problemet kan være noe så banalt som en cronjob?

9577352[/snapback]

Tror problemet er løst nå, trålet gjennom oppgavebehandling, og fant at opprettelse av systemgjenopprettingspunkt hadde funnet sted på tider der jeg hadde blitt forstyrret. Flyttet derfor dette til kl 06.00

Flyttet litt på annet og, slik at tiden min ikke blir forstyrret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...