Troxx Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Jeg burde ikke ha noe problem, med 2GB ram og 15GB ledig på C: og disken der spillet er lagret. Vista 64-bit er forholdsvis nyinstallert. Det hele fungerte fint på WinXP, men nå (med WinVista) skal tydeligvis OS dra i gang noen mer seriøse jobber enn det jeg driver med. Noen dager går det helt smertefritt, og jeg har ingen jobber (defrag) til faste tider el.l.
Laka Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Vanskelig å vurdere når du ikke gir noe konkret å ta tak i. F.eks, når disken jobber mye, har du dratt opp oppgavebehandlingen for å se hva som bruker systemressurser? Siden du ikke nevner noe spesifikt antar jeg at vi kan utelukke at problemet kan være noe så banalt som en cronjob?
Troxx Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 Vanskelig å vurdere når du ikke gir noe konkret å ta tak i. F.eks, når disken jobber mye, har du dratt opp oppgavebehandlingen for å se hva som bruker systemressurser? Siden du ikke nevner noe spesifikt antar jeg at vi kan utelukke at problemet kan være noe så banalt som en cronjob? 9577352[/snapback] Tror problemet er løst nå, trålet gjennom oppgavebehandling, og fant at opprettelse av systemgjenopprettingspunkt hadde funnet sted på tider der jeg hadde blitt forstyrret. Flyttet derfor dette til kl 06.00 Flyttet litt på annet og, slik at tiden min ikke blir forstyrret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå