vallente_82 Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Eg skal formatere PC-en igjen (som vanlig ) og dette har eg gjort mange ganger før, MEN forrige gang delte eg HDen min i to partisjoner (C: og D:). Ved formatering, kan eg velge å bare formatere den eine, begge eller MÅ eg formatere begge da? Har nylig brennt ut på DVD-er alt eg skal ha, men om eg bare kunne ha kopiert alt eg vil ha videre over på "D:" og formatert C: og lagt inn windows på ny igjen, så hadde jo det vert mye lettere, men da kommer vel spørsmålet om det er fare for å ikkje bli kvitt all "spy-ware" osv med denne metoden...? noen som har noen kommentarer??
endrebjo Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 (endret) Det skal gå veldig fint å bare formatere C:, og la D: stå uberørt. Det er en velkjent teknikk for å lette reinstallasjon av operativsystem, i og med at man slipper å kopiere mediafiler (film, musikk, dokumenter) til og fra andre medier (ekstern disk, DVD, nettverk osv.). Så lenge du ikke har installert noen som helst programmer på D:, så skal denne vært søppelfri. Endret 25. september 2007 av endrebjorsvik
vallente_82 Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 aiii, for noen uker siden la eg mysql på D: , men det er blitt lite til inget brukt. Tror du det burde gå bra fordet? Er det eineste som har blitt innstalert der da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå