Gå til innhold

Beste torrent programmet?

Lange

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket torrent program er best? Har det vært en kåring eller no?

Pleide å bruke Azureus men liker ikke det Vuze greiene de tvinger meg til å laste ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uTorrent definitivt. Den er skrevet i C og helt fra grunnen av for å gjøre den så liten, effektiv og kjapp som mulig. Ressursbruken i både minnebruk og CPU-bruk er overraskende lite; 0-1% og ca. 5-8 MB med et par torrenter.

Tidligere har jeg brukt Azureus, men siden denne er skrevet i Java, og at programmet tydeligvis kjører veldig tungt, brukte Azureus 10-25% CPU-kraft med et par torrenter, og kan fint spise over 200 MB minne.

Skrevet (endret)

Finnes mange tråder om dette fra før, søker du finner du mange svar.

Men siden du spør, så vil jeg anbefale uTorrent, eller som det egentlig skal uttales, MyTorrent...

Edit: Jeg var ikke helt rask nok til og bli først :(

Endret av ondskapen
Skrevet (endret)

Prøver uTorrent. Men jeg kan ikke port forwarde av forskjellige grunner, så vet noen om en port som pleier å være åpen? Eller MÅ man port forwarde?

Søkefunksjonen er kjekk. :)

uTorrent.

9573605[/snapback]

Haha, sorry :) Men, spurte litt annerledes enn andre. Jeg ville vite hvilket som var best ifølge tester.

Endret av Lange
Skrevet

hvor mange tråder har vi om dette?

men bruker bitcomet, trykker jo nesten bare på start og stopp...

hvilket program du bruker har ikke noe og si på nedlastnings hastig heten. i allefall ikke med kjente programmer som utorrent og bitcomet.

åpne port? :yes:

Skrevet

Bruk azuerus Vuze det er best, når du får til å bruke det skikkelig er det helt ufattelig lett og bra å bruke :D

NB! du kan sikkert laste ned eldre versjoner av azuerus

Skrevet
Bruk azuerus Vuze det er best, når du får til å bruke det skikkelig er det helt ufattelig lett og bra å bruke :D

NB! du kan sikkert laste ned eldre versjoner av azuerus

9573674[/snapback]

jeg har lasta ned azureuz akkurat men skjønner ikke helt hvordan man bruker det

hvis man søker kommer det jo opp ting som ikke er relatert til søke i

det hele tatt.. :hrm: hvordan bruker man det?

Skrevet

Det er bare en klient. Du må finne torrents på internett. Du kan jo bruke Google, men husk på at det finnes både lovlige og ulovlige torrents og det er mye virus og dritt du kan få av nedlastning av tvilsomme filer ;9

Lykke til

Skrevet (endret)

Hva funker ikke?

last ned f.eks en torrent fra gamer.no, en demo, så går du til azerus og trykker legg til torrent eller noe sånt og finner torrenten på PC-en din og laster ned, hvis det er det du lurte på.

Endret av JoeCamel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...