Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fjerne spylukt i bil? *LØST!*


Mompen

Anbefalte innlegg

På jobb har vi en vanlig rensemaskin, sånn man bruker på sofa og lignende. Først renser vi med rensevæska som følger med, deretter bruker vi sånn "doblå", til campingdass. Da blir det rent, og all lukt forsvinner. Alt du sitter igjen med er en bil som enhver campingentusiast blir glad for å sitte i.

 

Edit: Bestemor har sikkert en sånn maskin.

Endret av gorber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå funnet løsningen på problemet!

 

post-53560-1190754485_thumb.jpg

 

"Foam Cleaner" fra Interflon

 

Dette var egentlig sykt effektivt, sprayet på og lot skummet virke litt før jeg tørket det godt av igjen med en myk klut (den ble forresten brunfarget etterpå, selv om setet egentlig virker helt rent!).

Var egentlig litt artig å se på når skummet jobba, for det trakk seg på en måte godt inn i stoffet og vokste seg større etter en liten stund :D

 

Fikk en slik boks av sjefen min på jobben som har drevet en del med bilpleie og han sa at dette skulle fungere bra, noe det jaggu gjorde og. Tenker jeg skal gå over alle setene med dette vidundermiddelet, lukter friskt og godt etterpå.

 

Snuste litt i setet som det var spydd på og det luktet helt fint, ikke antydning til sur magesyre eller gammal øl.

 

Foam Cleaner®

 

Importør: Interflon Nor AS

Tlf: 33 47 95 60

Mail: [email protected]

 

Tenkte noen andre som kanskje var interesserte i dette produkter, for det fungerte utrolig bra!

 

:thumbup:

 

 

edit 2: Etter en natt lukter det fortsatt godt i bilen, håper det holder seg slik!

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...